« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
اجتماعی
عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
به گزارش اکونا پرس،اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (سه شنبه، یکم خردادماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر کوهکن نماینده لنجان به همراه 60 تن از نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص تجدیدنظر جدی در کلیه روابط با کشور امارات به دلیل موضع گیری علیه جمهوری اسلامی ایران و حمایت از بیانات وزیر خارجه آمریکا

- تذکر حضرت پور نماینده ارومیه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص جلوگیری از افزایش نرخ عوارض بزرگراه ها و افزایش 30 درصدی نرخ عوارض جاده میان گذر دریاچه ارومیه.

- تذکر محمودزاده نماینده مهاباد و مرادی نماینده قروه به همراه 13 تن از نمایندگان دیگر به وزیر ورزش در خصوص توضیح علت حذف همزمان دو بازیکن نامدار و توانمند کرد از تیم ملی فوتبال از سوی فدراسیون فوتبال.

- تذکر صفری نماینده کرمانشاه به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توضیح علت بلاتکلیفی و استخدام ناظرین کشاورزی استان کرمانشاه.

- تذکر مرادی نماینده مریوان به وزیر ورزش در خصوص توضیح علت دلیل حذف غفوری بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتبال از لیست مسابقات جام جهانی و به وزیر بهداشت در خصوص عدم تعیین تکلیف کارکنان تبصره 3 این وزارتخانه.

- تذکر زاهدی نماینده کرمان و رنجبرزاده نماینده اسدآباد به وزیر امور خارجه: لطفا در پاسخ به گستاخی وزیر خارجه آمریکا نسبت به کشورمان به فوریت از پروتکل الحاقی خارج شوید.

- تذکر محمودزاده نماینده مهاباد به وزیر کشور: چرا وزارت کشور نسبت به راه اندازی امکانات آتش نشانی و امنیت بیش از 2 هزار واحد فروش البسه مهاباد اقدام نمی کند.

- تذکر تاج الدین نماینده اصفهان و جلودارزاده و محجوب نمایندگان تهران به وزرای دادگستری و کار در خصوص اجرای سریع ماده 160 قانون کار و تکلیف به حضور نماینده دادگستری در هیأت حل اختلاف استان اصفهان.

- تذکر ابطحی نماینده خمینی شهر به رئیس جمهور در خصوص ضرورت ورود فوری به تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها به خصوص درباره اقلام ضروری چون گوشت و غیره در ماه رمضان که همه کشورها سعی در ارزان شدن قیمت ها در این ماه مبارک دارند.

- تذکر وقفچی و فرهنگی نمایندگان زنجان و تبریز به وزیر اقتصاد در خصوص تعجیل در عملیاتی کردن بند و تبصره 16 قانون بودجه 97 مبنی بر محاسبه و تسویه بدهی بدهکاران بانک ها و مؤسسات مالی بر اساس قرارداد اولیه و بدون دریافت جریمه و دیرکرد.

- تذکر رحیمی و مطهری نمایندگان تهران به اتفاق 53 تن از نمایندگان دیگر به وزیر ارتباطات در خصوص علت اختلال در سرعت و کاهش پهنای باند اینترنت کشور پس از فیلترینگ تلگرام که موجب اختلال در خدمات مبتنی بر اینترنت شده است.

- تذکر وقفچی نماینده زنجان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم ساماندهی بازار سیر و عدم ایجاد بستر صادرات این محصول استراتژیک در طارم.

- تذکر چنارانی نماینده نیشابور به وزیر تعاون در خصوص وضعیت مربیان حق التدریسی فنی و حرفه ای که بر اساس امتیازدهی و آزمون ها باید عادلانه مشخص شود.

- تذکر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد و صنعت در خصوص ضرورت حل فوری مشکلات ارزی تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور بعد از تعیین دستوری نرخ ارز که منجر به عدم وجود ارز مورد نیاز تولیدکنندگان شده است و تذکر به رئیس جمهور در خصوص ضرورت اخذ تضامین کتبی، عینی و کافی از اتحادیه اروپا و رؤسای جمهور فرانسه، انگلیس و آلمان درباره ادامه حضور در برجام و اجرای تعهدات این توافقنامه و در خصوص لزوم تشکیل ستاد ملی احیای زاینده رود و تالاب گاوخونی به ریاست معاون اول رئیس جمهور یا وزیر نیرو در اسرع وقت؛ یک سال بعد از تعهد صریح رئیس جمهور به مردم نجیب استان اصفهان.

- تذکر حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و رنجبرزاده نماینده اسدآباد به رئیس جمهور در خصوص تسریع در ارائه دستور تهیه آیین نامه تبصره 14 قانون بودجه 97 در موضوع کاهش فقر مطابق خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی.

- تذکر پژمان فر نماینده مشهد و قاضی پور نماینده ارومیه به همراه 7 تن از نمایندگان دیگر به وزیر کشور، با توجه به تنش های اخیر به بهانه تقسیمات کشوری که بهانه ای به دشمنان برای کینه توزی داده، ضروری است این وزارتخانه اقدام عاجل برای رفع مشکل کند.

- تذکر مفتح نماینده تویسرکان و رنجبرزاده نماینده اسدآباد به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ایجاد تسهیلات و اتخاذ تدابیر لازم برای صادرات سیر به خصوص سیر تولیدی این دو شهرستان در سال حمایت از کالای ایرانی و ممنوعیت واردات سیر.

- تذکر بیگلری نماینده سقز به وزیر ارتباطات در خصوص توضیح علت کم کاری در حوزه اینترنت روستایی و آنتن دهی موبایل روستایی.

- تذکر فلاحت پیشه نماینده اسلام آبادغرب به وزیر آموزش در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته در سال 1376.

- تذکر بیگلری نماینده خدابنده به وزیر تعاون در خصوص دلیل به کارگیری مدیران دوتابعیتی و بازنشسته در ذوب آهن اصفهان و واگذاری 17 درصد سهام به شرکت پویش و تذکر به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص رسیدگی به مشکلات کشاورزان که در اثر سرما خسارت دیده اند.

- تذکر بدری نماینده اردبیل به وزیر ورزش در خصوص چرا در اهدای پاداش به قهرمانان ناشنوا تبعیض وجود داشته و هم تراز قهرمانان المپیک عادی برخورد نمی شود.

- تذکر پورابراهیمی نماینده کرمان به وزیر ورزش در خصوص دلیل عدم نظارت وزارتخانه به اقدامات غیرورزشی مدیرکل امور ورزش و جوانان استان و به وزیر علوم در خصوص توضیح علت عدم رسیدگی به سوءمدیریت دانشگاه پیام نور استان کرمان.

- تذکر حسن پور بیگلری نماینده سیرجان به وزرای جهاد کشاورزی و کشور در خصوص اعزام هیأتی فوری به کرمان برای رسیدگی به خسارات ناشی از خشکسالی، گرمازدگی و آفت زدگی که باعث نگرانی مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر شده است.

- تذکر سامری نماینده خرمشهر به وزیر نیرو در خصوص توضیح علت مافیابازی در شرکت توانیر استان خوزستان.

- تذکر ساداتی نژاد نماینده کاشان به رئیس جمهور درباره توضیح علت عدم اختصاص سهم درآمد بازدید از امکانات تاریخی کاشان به حساب اداره میراث فرهنگی این شهر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین