« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
رئیس کمیته امداد لنده:
هزار و 12 مورد تسهیلات خودکفایی و قرض‌الحسنه کارگشایی با اعتبار شش میلیارد و 843 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد لنده و اقشار نیازمند این شهرستان در سال گذشته پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ بشیر بصیری فرد، رئیس کمیته امداد لنده، بابیان اینکه هزار و 940 خانوار با جمعیت پنج هزار و 554 نفر از خدمات حمایتی این نهاد در شهرستان لنده بهره‌مند هستند، گفت: توانمندسازی و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان برای ایجاد شغل یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در حمایت از مددجویان است.

وی به پرداخت هزار و 12 مورد تسهیلات خودکفایی و قرض‌الحسنه کارگشایی بااعتبار شش میلیارد و 843 میلیون تومان به مددجویان لنده ای در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این زمینه 302مورد تسهیلات اشتغال‌زایی بااعتبار پنج میلیارد و 182 میلیون تومان برای اجرای طرح‌های اشتغال ازجمله کشاورزی، دامپروری، صنفی صنعتی و خدماتی به متقاضیان پرداخت شد.

بصری فرد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت‌شده به مددجویان در سال گذشته را 710 مورد اعلام و اظهار کرد: در این زمینه یک میلیارد و 661 میلیون تومان تسهیلات کارگشایی برای حل مشکلات ضروری مددجویان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزش اشتغال برای مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد است، گفت: 460 نفر از مددجویان این نهاد بااعتبار 49 میلیون تومان در دوره‌های آموزشی شامل خیاطی، کارآفرینی، رایانه، آرایشگری، دامپروری و گیاهان دارویی آموزش‌های لازم را یاد گرفتند.

رئیس کمیته امداد لنده تصریح کرد: امید است که با پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان زمینه توانمندی آنان فراهم‌شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج و افراد نیازمند پشت نوبت جایگزین آن‌ها شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: