« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
ترقی، عضو ارشد حزب موتلفه :
حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه می گوید: تاریخ مصرف جمنا برای انتخابات قبلی بود و اینکه چه راهکاری برای انتخابات آینده در نظر گرفته شود، بحثی درباره آن نشده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب»، درباره اظهارات عزت الله ضرغامی که گفته بود «جمنا را قبول ندارم و در جلسات آن شرکت نمی کنم» گفت: از قبل هم جمعیت ایثارگران جزء جمنا نبودند و موضوعی که آقای ضرغامی گفته اند، چیز تازه ای نیست.

او درباره اینکه ضرغامی به هر حال سازوکار جمنا را قبول داشته و از کاندیداهای این تشکل بوده، اظهار داشت: معنای کاندیدای جمنا بودن قبولی سازوکار آن نیست. افرادی که در آنجا مطرح شدند به پیشنهاد اعضا مطرح شدند و حتی برخی خود نیز خبر نداشتند.

ترقی ادامه داد: نکته دیگر اینکه جمنا همه اصولگرایان را دربرنگرفته و پوشش نداده است و تشکیلات دیگر نیز در کنار آن فعال هستند.

این عضو حزب موتلفه در پاسخ به این سوال که آیا این صحبت شما بدان معناست که کاندیدای منتخب جمنا در انتخابات آتی، لزوما کاندیدای مشترک و واحد اصولگرایان نیست؟ گفت: هنوز درباره انتخابات آینده بحثی نشده است. به طور کلی تاریخ مصرف جمنا برای انتخابات قبلی بود و اینکه چه راهکاری برای انتخابات آینده در نظر گرفته شود، بحثی درباره آن نشده است.

ترقی ادامه داد: در انتخابات های قبل از 96 نیز تشکل های مشابهی مانند جبهه متحد اصولگرایان داشتیم. در واقع در هر انتخاباتی از همان عناصر و نیروهای پایه ای استفاده و سازوکار جدیدتری طراحی می شود.

ترقی در واکنش به این اظهارات ضرغامی که گفته بود «اعضاي شوراي مركزي جمنا در ابتدا اعلام كردند حتي يك اصلاح‌طلب هم مي‌تواند عضو جمنا باشد» نیز گفت: اصلا در جمنا نامی از اصولگرایی نبود. هدف این تشکل جمع آوری نیروهای انقلاب بود. در واقع جمنا، عبور از اصولگرایی برای رسیدن به نیروهای انقلاب بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: