« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
ورزشی
خبرهایی رسیده که مذاکرات باشگاه استقلال با هافبک ازبکستانی به بن‌بست خورده است.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، سرور جباروف در فصل گذشته یکی از بازیکنان موثر تیم فوتبال استقلال بود و نقش او در میانه میدان برای شفر انکار ناپذیر بود.

هافبک باتجربه ازبکستانی با وجود سن‌وسال بالا، اما همچنان سرحال و آماده است و وینفرد شفر سرمربی استقلال از مسئولان این باشگاه خواسته بود که قرارداد جپاروف تمدید کنند.

این بازیکن که دو بار مرد سال فوتبال آسیا شده، مشکلی برای تمدید قرارداد نداشت و تنها از باشگاه خواسته بود که شرایط تحصیل فرزندانش در یک مدرسه روسی را فراهم کنند.

با گذشت زمان، استقلالی‌ها نتوانستند پیش قسط اول فصل آینده را به جباروف بپردازند. وقتی این بازیکن شنید که مسئولان استقلال چه پیشنهاد مالی خوبی به تیام مهاجم سنگالی داده‌اند، از آنها ناراحت شده و غیر مستقیم گفته که باید قراردادش بیشتر از این افزایش یابد.

همین مسئله سبب شده تا مذاکرات استقلال با جپاروف به بن بست برسد، مگر اینکه در روز‌های آینده اتفاق دیگری افتاده و جباروف راضی به مذاکره شود.
منبع: میزان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: