« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
مجلس
کاندیداهای فراکسیون ولایی برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس مشخص شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نشست مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس برای انتخابات هیئت‌رئیسه پارلمان، گفت: در این نشست حمیدرضا حاجی‌بابایی با 48 رأی به عنوان کاندیدای این فراکسیون برای ریاست مجلس انتخاب شد.

  وی افزود: آقای لاریجانی رئیس فعلی مجلس نیز کاندیدای اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی برای ریاست مجلس بود که با 36 رأی نتوانست به عنوان کاندیدای اعضای این فراکسیون برای ریاست مجلس انتخاب شود.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس با اشاره به بخش دیگری از نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی، اظهار داشت: در این جلسه محمد دهقان و عبدالرضا مصری به ترتیب با 71 و 63 رأی به عنوان کاندیداهای این فراکسیون برای نایب رئیسی مجلس انتخاب شدند.

پیگیری‌های خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم حکایت از آن دارد که جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی برای انتخاب دیگر کاندیداهای فراکسیون در انتخابات هیئت‌‌رئیسه مجلس همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین