« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
در جمع خبرنگاران عنوان شد؛
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده گفت: به منظور صیانت از جایگاه خبر و شان و منزلت خبرنگاران از فعالیت خبرنگاران بدون مجوز در تمام جلسات عمومی و اداری قطعاً جلوگیری خواهدشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، اسماعیل زارعی در جمع اعضای انجمن خبرنگاران شهرستان لنده، ضمن قبولی طاعات و عبادات همه آحاد جامعه با اشاره به نقش و رسالت بسیار سنگین اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران چکیده ای از گفته ها و ناگفته های جامعه هستند که صدای رسای مردم و یار مسئولان می باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده افزود: اگر قلم خبرنگاران نباشد فریاد مردم هیچ گاه به گوش مسئولان نخواهد رسید و عملکرد و خدمات دولت و نظام نیز به سمع و نظر ملت نخواهدرسید.

وی تصریح کرد: کسانی که در فضای مجازی اظهارنظر های غیرواقع بینانه می کنند خوب بدانند که فضای مجازی نمی تواند خدشه ای به ارزش کار خبرنگاران وارد کند.

زارعی تاکیدکرد: انجمن خبرنگاران با رویکردی قابل قبول همواره در خط رفع مشکلات مردم بوده و به عنوان یار و یاور مسئولان در سختی ها وخوشی به وظایف قانونی خود عمل کرده و خواهند کرد.

اسماعیل زارعی اظهارکرد: عدم نقدپذیری مسئولان باعث شده است تا برخی از آنان فضای نقدسازنده را با تخریب ترکیب کنند و این در حالی است که نقد سازنده در جهت رفع مشکلات اداره و مردم است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: اصحاب رسانه نیز باید ضمن رعایت اصول فنی خبر به دقت بیشتر در مباحث حقوقی و قضایی اخبار دقت لازم را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: از امروز به بعد از خبرنگاران بدون مجوز در جلسات شهرستان قطعاً جلوگیری خواهد شد و اگر خبری هم از سوی این افراد منتشر شود که تبعات حقوقی و قضایی داشته باشد هیچ گونه حمایتی از این افراد نخواهدشد و برابر جرائم افراد عادی در محاکم قضایی با آنان برخورد خواهدشد.

در ادامه فتاح بدری رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده با قدردانی از حمایت های خوب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده از اصحاب رسانه گفت: نمی توان به خبرنگاری به عنوان یک شغل نگاه کرد چرا که هرکسی که عشق به کار فرهنگی و رسانه ای دارد بدون توجه به مباحث مادی آن به این حرفه طاقت فرسا و سخت روی می آورد تا در جامعه خود تاثیر گذار باشد.

وی افزود: انجمن خبرنگاران شهرستان لنده متشکل از چهره های شاخص با خلاقیت و توانمندی های بالایی هستند که باتوجه به عملکرد خبری آنان به جرات می توان گفت جز سرآمد ترین خبرنگاران استان و حتی قابل رقابت با افراد مطرح کشوری هستند.

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده تصریح کرد: حمایت مادی و معنوی از خبرنگاران هیچ گاه باعث نشده است تا آنان را از رسالت واقعی خود کنار بزند بلکه مصمم تر از گذشته با نقدهای سازنده و راهگشای خود و به تصویر کشانیدن چالش های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی موجود در سطح شهرستان به دنبال رفع آنان بوده و خواهند بود.

بدری اظهارکرد: اینکه عده ای در فضای مجازی ارزش و قداست قلم خبرنگاران را زیر سئوال می برند نشان از عدم آگاهی و عدم درک دقیق از حرفه خبرنگاری است.

وی تاکیدکرد: تهیه گزارشات و تحلیل ها و یادداشت های گوناگون از سوی خبرنگاران باعث شده است تا امروز از سراسر ایران اسلامی بر مخاطبان سایت های شهرستان افزوده شود و گواه این ادعا نیز همین آمار رتبه الکسا و یادداشت های ارسالی از سراسر کشور است.

گفتنی است در پایان جلسه انجمن خبرنگاران شهرستان لنده خانم زینب جعفری به عنوان یکی از خبرنگاران دارای مجوز رسمی از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجموعه انجمن خبرنگاران اضافه شده است.

منبع/خبر لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
سلام؛درودبرخبرنگاران پرتلاش ودلسوزوامین شهرستان لنده خاصه حاج بدری که دارای سابقه درخشان درهمه عرصه ها ازگذشته تاکنون بوده اند ؛اگرواقع بینانه وبه دورازحاشیه های موجودجامعه درباره خبرنگاران لنده قضاوت کنیم جزء چندنفرازآنها بقیه به رسالت خودشان خوب عمل کردند متاسفانه بعضی ازآنها اهل نقدنیستند وفقط ازمسولین حمایت می کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
سلام چراخبرنگاران ازاین همه تبعیض وبی عدالتی وروابط بازی درادارات مطلب نمی زنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
چراخبرنگاران ازحوره شهرداری وسوء استفاده بعضی ازاعضاء شورادرزمینه های مختلف به خصوص استفاده شخصی ازوسایل نقلیه وسایر موارد انتقادنمی کنند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: