« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
یاسوج
در نشست کارگروه تخصصی شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد ٥ اولویت ساخت فیلم کوتاه و مستند در حوزه آسیب های اجتماعی بحث و برسی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، نشست کارگروه تخصصی شورای فرهنگ عمومی استان با موضوع تعیین اولویت های ساخت فیلم کوتاه و مستند در حوزه آسیب های اجتماعی برگزار شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در جلسه گذشته شورا با حضور استاندار و سایر اعضا مصوب شد در کمیته تخصصی شورای فرهنگ عمومی اولویت های  مهم استان در حوزه آسیب های اجتماعی برای ساخت ٥ فیلم کوتاه و مستند تعین گردد گفت: با بررسی انجام گرفته باید مشکلات و آسیب ها در ٥ اولویت تعیین گردد.

 رضا دهبانی پور با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم منطقه ای اعتیاد در کهگیلیویه گفت: تلاش می کنیم با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این جشنواره امسال با گستره ملی و در سطح گسترده تر برگزار شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: آنچه مسلم است آسیب های اجتماعی متعدد هستند که مهمترین مسئله توجه به اولویت بندی و شناسایی نوع آسیب ها ست.

در این جلسه پس از ارائه گزارش سرهنگ محمدپور معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان و حجت الاسلام میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اعضای جلسه به بحث و بررسی موضوع پرداخته   و در نهایت اولویت های شش گانه در آسیب های اجتماعی را به شورای فرهنگ عمومی استان  جهت توصیب نهایی پیشنهاد دادند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید علی فتح میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلیویه وبویراحمد در این جلسه گفت: با توجه به مطالعات و  انجام کارهای پژوهشی  گسترده ١٠ اولیت آسیب های اجتماعی در استان مشخص شده است که قانون گریزی در اوج است.

وی همچنین مهاجرت غیرهدفمند را یکی از آسیب های اجتماعی استان دانست و افزود: این مسئله دلایل متعددی دارد که ایجاد فرصت شغلی یکی از مهمترین آنهاست در حالی که این نوع مهاجرت به دلیل غیرهدفمند بودن منشاء آسیب های زیادی است.

میرمحمدی تخریب محیط زیست و عدم توجه به محیط زیست ، اعیاد به مواد مخدر ، تکدی گری کودکان به اصطلاح کار هم از آسیب های اجتماعی استان در این بررسی ها می باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلیویه وبویراحمد گفت: رواج بی حجابی و بدحجابی بشدت بنیان خانواده ها را تهدید می کند که در این برسی ها یکی از عوامل اساسی طلاق ها و مشکلات اخلاقی مسئله بی حجابی می باشد.

در ادامه این جلسه سایر اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود در تعین اولویت بندی آسیب های در استان پرداختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: