« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
مدافع تیم ملی برزیل به هواداران این تیم وعده داد که او و هم‌تیمی‌هایش در جام جهانی بازی‌هایی فوق‌العاده را به معرض نمایش خواهند گذاشت.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیاگو سیلوا قول داد که تیم ملی برزیل در جام جهانی روسیه یک فوتبال فوق‌العاده و تماشایی را ارائه خواهند کرد.

سیلوا که کشورش اولین تیم صعود کننده به جام جهانی 2018 بود، انگیزه‌های زیادی دارد تا خفت شکست 7 بریک 4 سال پیش مقابل آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی برزیل را کمرنگ و به سلسائو برای کسب ششمین قهرمانی‌اش در جام جهانی کمک کند. برزیل به واسطه عملکردش در مرحله انتخابی و نتایجی که با تیته گرفته، جزو مدعیان قهرمانی این دوره جام جهانی محسوب می‌شود اما سیلوا معتقد است صرفنظر از هر نتیجه‌ای که این تیم در روسیه بگیرد، بازی‌هایش زیبا و تماشایی خواهند بود.

مدافع پاری‌سن‌ژرمن در این خصوص گفت: ما خودمان را برای این جام جهانی آماده کرده‌ایم. اول با دونگا و حالا با تیته و در این دو سالی که با او بوده‌ایم پیشرفت کرده‌ایم. ما فرصت بازی در یک جام جهانی دیگر را داریم و می‌توانیم تاریخ‌سازی کنیم. قول قهرمانی نمی‌دهم اما قول می‌دهم که بازی‌های فوق‌العاده‌ای را از ما خواهید دید. شما خواهید دید که ما در بازی بعدی‌‌‌مان و در جام جهانی فوتبالی فوق‌العاده ارائه خواهیم کرد.

 سیلوا در پاسخ به این سؤال که آیا نسل فعلی ملی‌پوشان برزیل می‌توانند بازی‌‌های درخشان نسل‌های قدیم سلسائو را تکرار کنند، ادامه داد: هر نسل سبک بازی و عناوین خودش را داشته است. ما هم نسلی متفاوت هستیم و من نمی‌خواهم خودمان را با نسل‌های قبلی مقایسه کنم. ما با بازیکنان‌مان داریم مقطع دیگری را در فوتبال خلق می‌کنیم و می‌خواهیم به اهداف‌‌مان برسیم. من هم اکنون در بهترین مقطع از دوران بازیگری‌ام هستم. درست است که 33 ساله‌ام اما احساسی مانند یک پسر بچه دارم. می‌خواهم هرآنچه در توان دارم انجام دهم و به تیم ملی کشورم کمک کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: