« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
در آستانه هفته اکرام ایتام مطرح شد؛
هفت هزار نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای دستگیری از نیازمندان است، گفت: از پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد کریم اهل امام حسن مجتبی(ع) تا روز بیست و یکم رمضان هم‌زمان با شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) به‌عنوان هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام نام‌گذاری شده است.

وی به برنامه‌های کمیته امداد در هفته اکرام ایتام اشاره کرد و افزود: این نهاد برنامه‌های متنوعی را جهت این هفته پیش‌بینی کرده که یکی از آن‌ها اطعام نیازمندان در قالب برپایی سفره‌های افطاری و اهداء سبدهای غذایی با مشارکت مردم، خیران و مسئولان است.

محبی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو هزار یتیم زیر 18 سال تحت حمایت کمیته امداد استان است، گفت: حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت از دیگر برنامه‌های هفته اکرام ایتام است.

 وی به هفت هزار فرزند محسنین بدون حامی تحت حمایت اشاره کرد و گفت: فرزندان محسنین از خانواده‌هایی هستند که سرپرست آن‌ها ازکارافتاده، بیمار و عائله‌مندند و تلاش می‌کنیم در هفته اکرام ایتام بتوانیم حامیانی را برای آن‌ها جذب کنیم و این حامیان کفالت سالانه این کودکان را برعهده‌گرفته و نیازمندی‌های آنان را برطرف کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح شفا برای حمایت از ۹۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود که در قالب این طرح حامیان و نیکوکاران هزینه‌های سرسام‌آور این بیماران را تقبل می‌کنند.

محبی کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد با مشارکت ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان استان را از دیگر برنامه‌های هفته اکرام ایتام نام برد.

وی با یادآوری اینکه مردم نوع‌دوست استان یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در ماه مبارک رمضان سال گذشته به‌صورت نقدی، کالا و خدمات به نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند،  بیان داشت: مردم خیر و نیکوکار برای مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد به‌خصوص در ماه مبارک رمضان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ بانک صادرات واریز کنند.

محبی ارسال اعداد یک و دو به سامانه 3000333374 را برای حامی یابی و افطاری و اهداء نذورات و شماره‌گیری #074*8877* از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و نیازمندان تحت حمایت این نهاد اعلام کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: