« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
پرویز ابراهیم پور: نظارت بر تولید و فروش لباس فرم دانش آموزی از طریق سازمان دانش آموزی و واحدهای تابعه با جدیت بیشتری دنبال می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوفاز لنده ؛معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده  در جلسه ساماندهی  لباس فرم دانش آموزان ویژه سال تحصیلی ۹۷ _ ۹۸ که با حضور مدیران و معاونین مدارس سه مقطع تحصیلی و نماینده گان تولید کننده صورت گرفت گفت :بر اساس مصوبه ابلاغی آموزش و پرورش انتخاب طرح و رنگ لباس دانش آموزان مدارس بر عهده سازماندانش آموزی، شورای مدرسه و مدیر مدرسه با استفاده از نظرهای کارشناسان حوزه روانشناسی است.


پرویز ابراهیم پور با تاکید بر اینکه در طراحی لباس فرم مدارس به تناسب آن با شعائر اسلامی تاکید شده است، افزود سعی ما بر آن است که لباس فرم دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها و به صرفه بودن تولیدات شهرستان با کیفیت مطلوب ارایه شود.

رئیس شورای دانش آموزی شهرستان لنده  گفت: در کنار کیفیت جنس لباس فرم ارایه شده ، قیمت مناسب و متناسب با توان مالی خانواده ها نیز از دیگر موارد مهمی است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به اینکه قرارداد با تولید کنندگان بر اساس توان تولید آن ها در نظر گرفته می‌شود تصریح کرد: تولیدکنندگان بزرگ و کارگاه‌های کوچک باید در کنار هم و با رعایت مفاد قرارداد فی مابین با سازمان دانش آموزی در تولید لباس فرم مدارس سهیم باشند.

گفتنی است مدیران مدارس و نمایندگان کارگاههای تولیدی نیز در این جلسه بر مواردی همچون کیفیت، رنگ، وزن و جنس پارچه و در نهایت قیمت نهایی تولید و چگونگی تحویل آن در زمان مقرر به بحث و گفتگو پرداختند.

عمده ی نظرات مدیران بر روی رنگ ؛ جنس و کیفیت پارچه و تحویل آنها در زمان مقرر و همچنین استفاده از خیاطان دارای مجوز تولیدی و دریافت تضمین از آنها جهت اجرای دقیق سفارشات و تحویل به موقع  متمرکز شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: