« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:
فراکسیون نمایندگان ولایی با حضور در انتخابات هیأت رئیسه و معرفی رئیس می‌خواست این موضوع را بیان کند که ما از مدیریت فعلی مجلس راضی نیستیم.
 پایگاه خبری آوای رودکوف:عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: قطعا استنباط آقای حاجی بابایی از فراکسیون این بود که اگر از کاندیداتوری ریاست انصراف دهد به صلاح است.

به گزارش  فارس؛ سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به برگزاری انتخابات هیأت رئیسه اجلاسیه سوم مجلس دهم شورای اسلامی که روز گذشته در صحن علنی پارلمان برگزار شد، اظهار داشت: فراکسیون نمایندگان ولایی با حضور در انتخابات هیأت رئیسه و معرفی رئیس می‌خواست این موضوع را بیان کند که ما از مدیریت فعلی مجلس راضی نیستیم.

وی افزود: اتفاقاتی که در مجلس می‌افتد و نحوه مدیریت مجلس، به گونه‌ای است که رضایت بخش نیست و باید حتما اصلاحاتی صورت گیرد؛ فکر می‌کنم هدف فراکسیون نمایندگان ولایی به دست آمد یعنی آنچه می‌خواست را در این رقابت سخت به دست آورد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: تصمیمی هم که آقای حاجی بابایی گرفت تصمیم فراکسیونی نبود و خودش اعلام کرد. قطعا استنباطش از فراکسیون این بود که اگر این کار را انجام دهد به صلاح است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: