« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
ورزشی
هواداران پرسپولیس نسبت به بی اعتنایی بازیکنان این تیم به محرومیت نقل و انتقالاتی اقدام جالبی را در پیش گرفته اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، در شرایطی که تصور می‌شد با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس بازیکنان این تیم شرایط را سنجیده و پاسخ مثبتی به تمدید قرارداد دهند، آنها علیرغم صحبت‌ها و ادعاهایی که در این رابطه داشتند مسیر دیگری را برگزیدند.


اتفاقی که باعث دلسردی هواداران در این مقطع شده و آنها تصمیم گرفته‌اند با آنفالو کردن صفحات این بازیکنان نشان دهند حمایت خود را از آنها سلب کرده‌اند. اتفاقی که باعث شده طی ساعات اخیر به میزان جالب توجهی از فالوورهای این بازیکنان کاهش یابد. صفحات که طی زمان حضور آنها با نزدیک شدن به عدد یک میلیون و حتی بیشتر مایه مباهات بازیکنان بوده است و به شکل جالب توجه به عنوان یک بیزینس تبلیغاتی نیز برای آنها حایز اهمیت بوده است. اکنون این اقدام هواداران که شدت جالب توجهی در آنفالو کردن بازیکنان جدا شده گرفته باعث شده تا آنها نسبت به این جدایی‌ها واکنش خود را به نمایش بگذارند. این اتفاق همانطور که عنوان شد طی ساعات اخیر و با ایجاد کمپین‌های هواداری شدت بیشتری گرفته و در صفحات بازیکنان با کسر حداقل 10 درصدی فالوورها تا این لحظه همراه بوده است. در میان بازیکنانی که بیشترین هجمه هواداران را تا این لحظه به همراه خود داشته‌اند مهدی طارمی که از او به عنوان بانی محرومیت نقل و انتقالاتی یاد می‌شود در کنار فرشاد احمدزاده در صدر قرار دارند.

    پرسپولیس تهران


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین