« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
یاسوج؛
در پی انتشار اخبار وتصاویری کذب از سوی ‏رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب جهت تشویش اذهان عمومی با این مضمون که پول ا فطاری و نذورات مردم فلسطین از محل صندوق صدقات ایرانیان تامین می گردد فرید محبی مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به شایعات منتشر شده واکنش نشان داد....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد؛در پی انتشار اخبار وتصاویری کذب از سوی ‏رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب جهت تشویش اذهان عمومی با این مضمون که پول ا فطاری و نذورات مردم فلسطین از محل صندوق صدقات ایرانیان تامین می گردد فرید محبی مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به شایعات منتشر شده واکنش نشان داد و موارد مذکور را به شدت تکذیب کرد .

وی گفت همان طوری که جناب آقای مهندس فتاح ریاست محترم کمیته امداد امام(ره) چندی پیش اعلام کردند این موضوعات کذب محض بوده و ریالی از صدقات و انفاقات مردم ایران در خارج از کشور هزینه نمی گردد. وی خاطر نشان کرد :هیچ وجهی از درآمدهای محلی استان در بیرون از استان و کشور هزینه نمی شود چرا که این نهاد شرعا و قانونا اجازه انتقال درآمدها از یک شهر به شهر دیگر را ندارد و درآمدهای مختلف از جمله،صدقات،زکوات، کمکهای نقدی و غیر نقدی , کمکهای جشن های ملی و مناسبتی و سایر مساعدتهای مردمی مربوط به هر اداره و شهر در همان منطقه هزینه میگردد.

محبی با بیان اینکه همیشه دشمنان نظام با شگردهای مختلف به دنبال ضربه زدن به مردم ، نظام و دستگاههای انقلابی و مردمی وابسته به نظام هستند یاد آور شد: این بار نیز گروههای فرصت طلب به دنبال تحریک احساسات مردم بخصوص ولینعمتان نظام و جامعه خیر و نوع دوست هستند تا با انتشار این تصاویر نسبت به تشویش اذهان عمومی، جو بدبینی به نظام و این نهاد انقلابی را فراهم و بذر بی اعتمادی را بیفشانند،اما این مردم با تمام وجود از جان و مال خود مایه گذاشته و توطئه های شوم را بارها با اعتماد به نظام و مسئولین خنثی نموده اند .

ایشان با بیان اینکه علاوه بر کشورهای اسلامی که خود با الگو گیری از این نهاد مقدس دارای شعبات کمیته امداد هستند ودرآمدهایی از طریق خیرین ونیکوکاران خود وصول مینمایند وبرای نیازمندان خود هزینه می کنند ,کشور های غیر مسلمان نیز در حال استفاده از تجربیات موفق این نهاد جهت کمک به نیازمندان خود هستند تا از این طریق بر مشکلات اقتصادی خود غلبه کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد مردم به کمیته امداد امام خمینی ( ره) یادآور شد: من به مردم نوعدوست ،خیر و نیکوکار استان اطمینان می دهم که کمکهای آنان به بهترین وجه ممکن به همان شکلی که نیت آنان است به دست ایتام و نیازمندان می رسد و ریالی انحراف در آن وجود ندارد.

وی در پایان گفت :دستگاههای نظارتی مختلفی از جمله سازمان بازرسی کل کشور،دیوان محاسبات, مؤسسه مفید راهبر , اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات امداد بر تمامی مراحل مالی و اعتباری امداد از جمله اعتبارات دولتی ,اختصاصی و کمکهای مردمی امداد نطارت مینمایند که مستندات آن موجود میباشد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: