« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
جهان
سفیر قطر در روسیه ضمن اشاره به شکست‌های عربستان سعودی در پرونده‌های منطقه‌ای و تکرار محاسبات اشتباه، گفت که در سلامت عقلی سران عربستان شک دارد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سفیر قطر در روسیه ضمن اشاره به شکست‌های عربستان سعودی در پرونده‌های منطقه‌ای و تکرار محاسبات اشتباه، گفت که در سلامت عقلی سران عربستان شک دارد.

به گزارش جهان نيوز، «فهد بن محمد العطیه» سفیر قطر در روسیه چهارشنبه (دیروز) در گفت‌وگویی کوتاه با شبکه «اسکای نیوز» درباره سلامت روانی سران عربستان ابراز تردید کرد.

فهد العطیه در بخشی از این گفت‌وگو گفت: من در سلامت عقلی سران عربستان شک دارم؛ اکنون یک سلسله محاسبات اشتباه در منطقه از یمن، سوریه، لبنان گرفته تا قطر دیده می‌شود؛ این، مایه نگرانی جدی است. خصوصا اینکه طی دو سال اخیر شاهد بی‌پروایی سیاسی نه تنها در صحنه بین‌الملل بلکه در صحنه داخلی (عربستان) نیز هستیم.

در پنجم ژوئن 2017 چهار کشور عربستان، امارات، بحرین و مصر روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کرده و آن را تحریم کردند؛ این اقدام 12 روز پس از هک شدن خبرگزاری رسمی قطر و انتشار اظهارات کذب به نقل از شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» رخ داد.

شبکه «الجزیره» هفته جاری با پخش مستندی اعلام کرد یکی از وزارتخانه‌های حکومتی عربستان سعودی به همکاری امارات در پشت پرده هک خبرگزاری رسمی قطر بوده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: