« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
فوتبال
از علی دایی و علی کریمی تا تراکتورسازی و سپیدرود؛ هنوز تکلیف 5 نیمکت لیگ برتری برای فصل بعد مشخص نشده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، در فاصله ۵۰ روز مانده به شروع فصل جدید، هنوز 5 تیم لیگ برتری تکلیف نیمکت‌شان را مشخص نکردند. در این بین 11 تیم هم هستند که از حالا آماده لیگ هجدهم می‌شوند. پرسپولیس برای چهارمین فصل برانکو را روی نیمکت دارد، امید نمازی هدایت ذوب‌آهن را به عهده گرفته، شفر و استقلال امیدوارانه پیش می‌روند، قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان می‌نشیند، نساجی و نکونام از هم راضی‌اند، تارتار و پارس‌جنوبی‌جم ادامه می‌دهند، پیکان از هدایت جلالی راضی است، یحیی گل‌محمدی هدایت پدیده را به عهده گرفت، آبادان سرمربی خارجی‌اش را پیدا کرد و قرار داد بست و فولاد هم احتمالا با سیروس پورموسوی ادامه می‌دهد. این ۱۰ تیم تکلیف فصل بعدشان را مشخص کردند و با نظر سرمربی سراغ خرید بازیکن رفتند.

چند تا از تیم‌های لیگ هجدهم هم مشخص نیست که چه کسی را برای فصل بعد روی نیمکت دارند.

سایپا: در چند روز اخیر شنیده شد که علی دایی چند پیشنهاد از تیم‌های خارجی دارد. سایپا فعلا طبق لیست علی دایی بازیکن می‌خرد. علی دشتی با نظر این سرمربی به مجموعه سایپا اضافه شد و محمدرضا اخباری هم با وجود نیمکت‌نشینی با نظر علی دایی در سایپا ماندگار شد. اگر دایی به پیشنهاد تیم‌های ترکیه و چینی پاسخ مثبت ندهد فصل بعد را هم با سایپا شروع می‌کند.

تراکتورسازی: زنوزی در اولین گام محمدرضا مهاجری را به عنوان مدیراجرایی باشگاه منصوب کرد و با نظر او در حال خرید در بازار نقل‌وانتقالاتی است. ولی هنوز سرمربی خارجی بزرگی که وعده داده بود را به ایران نیاورد و فعلا در رسانه‌ها نام چند گزینه مانند فیلیپس ماگات مطرح شده است.

 استقلال‌خوزستان: از صمد مرفاوی به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت این باشگاه نام می‌برند. ولی مرفاوی اعلام کرد که حاضر نیست در این شرایط هدایت استقلال خوزستان را به عهده بگیرد و تا مشخص شدن تکلیف مالکیت تیم صبر می‌کند.

فولاد خوزستان: حسین فرکی یک ساعت هدایت فولاد را به عهده گرفت و بعد از آن هیئت مدیره باشگاه رای به ابقای سیروس موسوی داد. تا الان پورموسوی سرمربی فصل بعد فولاد است، البته اگر اتفاق خاصی نیافتد!

گسترش‌فولاد: با تغییر مالکیت باشگاه و انتقال زنوزی از این باشگاه به تراکتورسازی، هنوز تکلیف این تیم مشخص نشده است. محتمل‌ترین گزینه، جابجایی امتیاز این باشگاه با ماشین‌سازی است. که در هر صورت مشخص نیست که سرمربی فصل بعد این باشگاه چه کسی است.

سپیدرود رشت: نادر دست‌نشان حتی در تمرینات این تیم هم حاضر شد. ولی صدای اعتراض تماشاگران او را مجبور به کنارگیری کرد. در رشت علی کریمی را صدا می‌زنند و فعلا کسی قصد شنیدن صدای مردم را ندارد.

 منبع: وب سایت برنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: