« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
لنده
نوسانات برق و قطع و وصل مجدد آن در شهرستان لنده حکایت از آن دارد که دومداره کردن برق نیز کارساز نبوده است!
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، برق خانگی از جمله خدماتی بود به به لطف نظام جمهوری اسلامی تا دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور هم رفته و روشنایی‌بخش خانه‌ها و سیاه‌چادرهای عشایری نیز شده است.

شهرستان لنده هم از این نعمت بی نصیب نبود و تقریبا تمامی روستاهای آن داری برق هستند و نسبت به گذشته تفاوت فاحشی دارد اما همه ساله در این شهرستان از آغاز فصل گرما  شاهد نوسانات برق و قطع و وصل‌های مکرر  هستیم.

طی سال جاری شرکت برق اقدام به دومداره کردن و تقویت برق شهرستان نموده که نوید ان می داد تا مشکل قطع و وصل مکرر برق پایان یافته و مردم در این شهرستان گرمسیری و البته محروم حداقل از ناحیه ی برق خیالشان راحت باشد اما با کمال تاسف باید گفت تا امروز این موضوع تحقق نیافته و مردم همچنان شاهد قطع و وصل مکرر برق و حتی گزارش می شود تعدادی از خانه ها در  میانه روز شدیدا دچار افت و نوسانات برق می شوند به نحوی که قادر به استفاده از وسایل سرمایشی نیستند با این وضعیت چنین به نظر می رسد که دومداره کردن برق این شهرستان هم جوابگو نبوده است!!

البته مدیر اداره برق شهرستان لنده مدعی است دلیل قطع برق و افت و نوسانات آن مربوط به خشکسالی؛ کم بارشی و کم شدن اب سدهاست اما در حالیکه بارش های امسال نسبت به سال گذشته کمی بهتر گزارش شده و زیر ساختهای برق نیز نسبت به سال گذشته توسعه یافته  نمی توان به راحتی این ادعا را پذیرفت.

در هر حال امیدواریم این مشکل در اسرع وقت پیگیری و مشکل مردم در این گرمای سوزان به نوعی برطرف گردد.انشالله


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: