« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
مردم نوع‌دوست، خیر و نیکوکار بدانند که کمک‌های آنان به کمیته امداد به بهترین وجه ممکن به همان شکلی که نیت آنان است هزینه می‌شود و ریالی انحراف در آن وجود ندارد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با تقدیر از مشارکت بی‌نظیر مردم خیر و نوع‌دوست هم استانی در برنامه‌های ماه مبارک رمضان سال جاری بر تداوم این برنامه‌ها تا پایان این ماه مبارک تأکید کرد.


محبی بابیان اینکه میزان مشارکت مردم در برنامه‌های کمیته امداد نسبت به سال قبل بسیار چشمگیرتر است، افزود: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سرفصل‌های مختلف اطعام و افطاری، اکرام ایتام، فرزندان محسنین، کمک به بیماران صعب‌العلاج، دیدار مستقیم خیرین با خانواده‌های نیازمند در طرح مفتاح الجنه و کمک مؤسسات خیریه پشتیبان استان از ابتدای ماه رمضان امسال تاکنون جمع‌آوری‌شده است.

وی تصریح کرد: علیرغم شیطنت معاندان و بدخواهان نظام در مورد کمیته امداد به لطف الهی میزان استقبال مردم و مسئولین در برنامه‌های این نهاد انقلابی به‌خصوص در هفته اکرام ایتام و شب‌های قدر همچون اطعام و افطاری و ثبت‌نام حامیان اکرام و محسنین بسیار چشمگیر بوده که این خود بیانگر اعتماد مردمی به مسیر درست، منطقی و قابل‌قبول فعالیت‌های کمیته امداد است.
محبی با اشاره به اینکه صدقات و کمک های مردم ایران به نیازمندان کمیته امداد در خارج از کشور هزینه نمی‌شود، تأکید کرد: کل درآمد صندوق‌های صدقات و سایر کمک‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد فقط برای رسیدگی به نیازمندان داخل استان هزینه شده و هیچ ریالی به سایر استان‌ها و یا به خارج از کشور منتقل نمی‌شود.

وی کمک‌های مردمی در روز قدس جهت کمک به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین طبق روال هرساله را کمکی معنوی و از روی صدق و صفا و مبتنی بر اعتقادات خود مردم اعلام و تصریح کرد: مردم نوع‌دوست، خیر و نیکوکار بدانند که کمک‌های آنان به بهترین وجه ممکن به همان شکلی که نیت آنان است هزینه می‌شود و ریالی انحراف در آن وجود ندارد.

محبی مهم‌ترین پشتوانه و سرمایه کمیته امداد را اعتماد مردم و مسئولین نظام و در رأس مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) دانست و افزود: کمیته امداد به دور از مسائل حاشیه‌ای و سیاسی در حال خدمت‌رسانی به نیازمندان است و به لطف الهی اعتماد مردم به این نهاد پیوسته در حال افزایش است .

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه دشمنان بدانند مردم ایران با تمام وجود از جان و مال خود مایه گذاشته و توطئه‌های شوم آنان را بارها با اعتماد به نظام و مسئولان خنثی کرده‌اند، گفت: کشورهای اسلامی با الگوگیری از این نهاد مقدس دارای شعبات کمیته امداد هستند و درآمدهایی از طریق خیرین و نیکوکاران خود جمع‌آوری و برای نیازمندان خود هزینه می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین