« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹
خبرآنلاین: پس از انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس، نوبت به انتخاب اعضای جدید هیات رئیسه کمیسیون‎های تخصصی مجلس رسید که امروز در اغلب کمیسیون‎ها برگزار شد.

 روسای شش کمیسیون قضایی، عمران، شوراها، برنامه و بودجه، انرژی و اقتصاد ابقا شدند. اما روسای کمیسیون های بهداشت و آیین نامه داخلی مجلس تغییر کردند.

کما اینکه اللهیار ملکشاهی به عنوان رئیس، یحیی کمالی پور و محمد کاظمی به عنوان نواب اول و دوم کمیسیون حقوقی مجلس انتخاب شدند. جلیل رحیمی جهان آبادی و حسین رضازاده دبیران اول و دوم شدند و حسن نوروزی نیز به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شد.

همچنین محمدرضا تاج گردون برای سومین سال پیاپی به عنوان رئیس کمیسیون بودجه مجلس انتخاب شد. هادی قوامی و جهانبخش محبی نیا نواب اول و دوم رئیس این کمیسیون شدند.
محسن بیگلری و علی کاظمی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و محمدمهدی مفتح به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدند.

در کمیسیون انرژی مجلس نیز، فریدون حسنوند به عنوان رئیس این کمیسیون ابقا شد، حسین امیری خامکانی و عدل هاشمی پور به عنوان نواب رئیس اول و دوم انتخاب شدند. اسدالله قره خانی سخنگو شد و قاسم ساعدی و کوروش کرم پور حقیقی به عنوان دبیران اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

ریاست کمیسیون عمران نیز در اختیار رضایی کوچی باقی ماند. ابوالفضل موسوی بیوکی و سیداحسن علوی نواب اول و دوم رئیس شدند. حسین نیازآذری و علیم یارمحمدی به عنوان دبیران کمیسیون و صدیف بدری به عنوان سخنگوی کمیسیون عمران مجلس انتخاب شدند.

پورابراهیمی نیز بار دیگر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شد. حسن حسینی شاهرودی و عین الله شریف پور به عنوان نواب اول و دوم رئیس، معصومه آقاپور و سیدتقی کبیری به عنوان دبیران اول و دوم و زهرا سعیدی به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدند.

اعضای کمیسیون شوراها هم بار دیگر محمدجواد کولیوند را به عنوان رئیس انتخاب کردند. امیرخجسته و سیدحمیدرضا کاظمی را به عنوان نایب رئیس اول و دوم و اصغر سلیمی را به عنوان سخنگو انتخاب کردند. اعضای این کمیسیون همچنین پروانه مافی و سهراب گیلانی را نیز به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون برگزیدند.

اما در کمیسیون بهداشت، شهریاری جایگزین نوبخت در ریاست کمیسیون شد. اعضای کمیسیون بهداشت مجلس حسینعلی شهریاری را به عنوان رئیس، مرتضی خاتمی و محمدنعیم امینی فرد را به عنوان نواب رئیس اول و دوم، منوچهر جمالی و احمد حمزه را به عنوان دبیران اول و دوم و حیدرعلی عابدی را به عنوان سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انتخاب کردند.

اعضای کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی نیز غلامرضا کاتب را به عنوان رئیس، عباس پاپی زاده و مهرداد لاهوتی را به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب کردند. عزت الله یوسفیان ملا سخنگو شد، علی اکبری و محمد عزیزی به عنوان دبیران اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: