« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
یاسوج
ضیافت افطاری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد در مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای سرابتاوه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛احمد قبادپور رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: اطعام نیازمندان و برپایی سفره‌های آسمانی با همکاری خیران و نیکوکاران یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.

وی  با اشاره به اینکه طرح اطعام و افطار ایتام و نیازمندان تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، افزود: مراسم ضیافت افطاری برای 700 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج با مشارکت خیران نیکوکار برگزار شد.

قبادپور جذب حامی در ماه مبارک رمضان برای ایتام و فرزندان محسنین را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد اعلام و اظهار کرد: جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات مردم مؤمن و روزه‌دار نیز یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان است.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی برای کمک به نیازمندان است، تأکید کرد: حامیان و خیران نیکوکاری که حاضرند سرپرستی ایتام را به عهده بگیرند و یا کمک‌های جنسی و نقدی خود را به ایتام و نیازمندان اهدا کنند، می‌توانند به کمیته امداد مراجعه و نسبت به اهداء کمک‌های نقدی و جنسی خود و یا کفالت ایتام اقدام کنند.

قبادپور افزود: پرداخت کمک آنی با شماره‌گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* و ارسال عدد یک و دو به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ برای حامی یابی و اهداء نذورات از آسان ترین روش‌های کمک به نیازمندان این نهاد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: