« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
خوزستان
پلیس جوان که مامور بدرقه شهرستان رامشیر خوزستان بود در درگیری با افراد شرور مسلح به شهادت رسید.
پایگاه خبری آوای رودکوف:پلیس جوان رامهرمزی در درگیری با افراد شرور به شهادت رسید .


پایگاه خبری شهدای ناجانوشت: پلیس جوان که مامور بدرقه شهرستان رامشیر خوزستان بود در درگیری با افراد شرور مسلح به شهادت رسید.

در مورخه ۲۰خردادماه دو تن از نیروهای انتظامی شهرستان رامشیر در حین بدرقه متهمین ازشهرستان رامشیربه رامهرمز توسط برادر متهم شرورباهویت(م_ن) دربین راه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند

به علت شدت جراحات وارده گروهبانیکم نوید حقیقت شناس دربیمارستان امام اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد. سلاح کلت کمری طارق و موتور سیکلت شرور در زمان درگیری توسط شهید که راننده بوده با خودرو به فرد ضارب ضربه زده کشف وضبط میشود، شهید باتوجه به اینکه چهار گلوله به بدنش اصابت کرده بود متهمین را با همان خودرو به زندان تحویل داده و اجازه فراری دادن متهمین را نداده است لذا درحال شناسایی مخفیگاه متهم برای دستگیری میباشیم ونتیجه متعاقبا اعلام میگردد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف" شهید نوید حقیقت شناس: اصالتا اهل شهرستان لنده در کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

"پایگاه خبری آوای رودکوف "شهادت این پلیس جوان و متعهد  را به محضر کلیه ی پرسنل خدوم نیروی انتظامی و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: