« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
سیاسی
شامگاه چهارشنبه، روحانی در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه سخنانی درباره وضعیت اقتصادی کشور عنوان کرد که واکنش برخی اصلاح طلبان را در پی داشت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در حالی که شب گذشته حسن روحانی در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه نوسانات اخیر در بازار سکه، خودرو و سکه را حاصل جنگ روانی دانسته بود، امروز برخی از همفکران رئیس جمهور خواستار جدی تر شدن روند پیگیری مطالبات مردم از سمت رئیس جمهور شدند.

عباس عبدی که بارها در حمایت از روحانی کنش های رسانه ای داشته این بار در نقد وضعیت کنونی نوشت: نگران، نااميد، خسته؛ توصيف اجمالي از وضعيت كنوني جامعه ايران است؛ در گذشته، هيچگاه نه نگران بودم، نه خسته و نه نااميد. دوست نداريم اين سخن‌ها را بگوييم ولي چاره چيست؟ آخرين بار كه مردم به پاي صندوق راي آمدند اميد بسيار داشتند كه تغييري جدي در رويه‌ها و سياست‌ها روي مي‌دهد ولي وقتي مي‌بينند كه چيزي تغيير نكرده خسته شده‌اند. آنها از اينكه هر بار تلاش مي‌كنند و در پاي صندوق خواست‌شان را بيان مي‌كنند ولي ناديده گرفته مي‌شود، خسته شده‌اند. حالا به هر بهانه بزرگ و كوچكي، موجه و غير‌موجه به خيابان‌ها مي‌آيند و اعتراض مي‌كنند. گويي صندوق راي را ديگر آخرين راه نمي‌دانند.

سید محمدعلی ابطحی هم که بارها پشت دولت درآمده این بار در واکنش به اظهارات روحانی گفت: میلیون ها ایرانی که‌ به شما رای دادند و بزرگانی که از شما در انتخابات حمایت کردند، حالشان خوب نیست.

دیروز و طی جلسه علنی مجلس، مصطفی کواکبیان هم در اعتراض به وضعیت کنونی کشور گفته بود: به عنوان نماینده مردم، خدا را شاهد می‌گیرم با توجه به وضعیت اقتصادی خجالت می‌کشم بگویم از این دولت حمایت کردم./برترین ها

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین