« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
رئیس شرکت گاز شهرستان لنده خبر داد
گاز رسانی به شهرستان لنده از سال ۸۲ آغاز شده و تا کنون بیش از ۹۸ درصد شهرلنده و بیش از ۸۰درصد روستاهای این شهرستان با اتمام این دوطرح گاز دار خواهند شد.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛ خسرو آریتی رئیس شرکت گاز شهرستان لنده گفت :در ادامه خدمات رسانی شرکت گاز در این شهرستان، الحمدالله پروژه گاز رسانی به روستاهای آب زالو،شیتاب و تمامی روستاهای مسیر تا مونه آغاز شده است و پیمانکار تجهیز کارگاه کرده که ان شالله این مناطق به زودی گاز دار می شوند.وی افزود : اگر موانع طبیعی موجود نبود و رایزنی هایی که به طول انجامید خیلی ازمسیر پروژه به انجام می رسید.

آریتی در ادامه گفت: مسیر لنده تا چهار راه عالی طیب و قیام و همه روستاهای این مسیر مطالعه نهایی آن صورت گرفته نقشه و برداری شده است ، فقط کار طراحی‌ داخل روستا ها مانده است که ان شالله به محض تکمیل این طراحی اقدام به گاز رسانی خواهد شد

وی افزود:طرح گاز رسانی به روستاهای دهستان موگرمون نیز مطالعات اولیه اش آغاز شده که با رایزنی هایی به عمل آمده با بنیادعلوی و هزینه های شرکت گاز استان دنبال تصویب بودجه این طرح می باشیم .چون هزینه های ان بسیار سنگین و مازاد بر هزینه هایی است که به این شهرستان تخصیص داده شد.ان شالله در آینده ای نزدیک شهرستان لنده صد درصد گاز دار خواهد شد و منابع طبیعی کمتر تخریب خواهدشد..

گاز رسانی به شهرستان لنده از سال ۸۲ آغاز شده و تا کنون بیش از ۹۸ درصد شهرلنده و بیش از ۸۰درصد روستاهای این شهرستان با اتمام این دوطرح گاز دار خواهند شد.

خبر/احمدعلی کریمی زاده

سرویس اختصاصی اخبار شهرستان لنده را «اینجا» دنبال کنید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
خدمت مردم شریف لنده عرض کنم که اولا:

1-امکان صد در صدی وجود ندارد زیرا فقط روستاهای بزرگ ممکن است در اینده گاز دار شوند و این امکان برای روستاهای کوچک وجود ندارد.
2-اکثر گازکشی در دولت قبل انجام گرفت
3-عدل هاشمی پور وعده ی گاز شیتاب مونه قیام و..... را داد و در حال پیگیری جدی هست که در این گزارش به آن اشاره ای نشد.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
اخی اخی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: