« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات، مسائل و مشکلات شبکه بانکی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران بانک‌های عامل و مدیران دستگاه‌های حمایتی استان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه کمک به توانمندسازی مددجویان یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی از محل منابع کمیته امداد و بانک‌ها یکی از اقدامات مهم در خصوص توانمندی مددجویان و خودکفایی آنان است.



وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 417 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار هفت میلیارد و 770 میلیون تومان برای مددجویان و اقشار نیازمند اجراشده است، افزود: 98 طرح بااعتبار یک میلیارد و 937 میلیون تومان از محل منابع کمیته امداد و 319 طرح بااعتبار پنج میلیارد 832 میلیون تومان از محل بانکی بوده است.

محبی با اشاره به اینکه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اقدامات مؤثری در زمینه ایجاد اشتغال برای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت انجام داده است، اظهار کرد: از محل طرح‌های اجراشده در سال جاری برای 834 نفر شغل ایجادشده است.
وی با یادآوری اینکه سه هزار و 807 طرح اشتغال از منابع امدادی و بانکی سال گذشته برای مددجویان و اقشار نیازمند اجر شد، گفت: با اجرای این طرح‌ها 63 میلیارد و 225 میلیون تومان هزینه شد و در این زمینه هفت هزار و 614 نفر شاغل شدند.

محبی به تسهیلات مانده پشت نوبت بانک‌ها اشاره کرد و گفت: هزار و دو پرونده مددجویی بااعتبار 20 میلیارد و 210 میلیون تومان از سال‌های 95 و 96 پشت نوبت دریافت تسهیلات اشتغال بانک‌ها هستند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از تعامل و ارتباط بانک‌های عامل با کمیته امداد تقدیر کرد و افزود: خواسته مهم ما ا از بانک‌ها درنظرگرفتن تسهیلات و منابع بانکی برای اشتغال‌زایی مددجویان هم استانی است تا بتوانیم از این تسهیلات برای کمک به خودکفایی و توانمندسازی آن‌ها استفاده کنیم.

علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این کارگروه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد کمیته امداد استان گفت: روستاییان ما باید شغل داشته باشند و در این خصوص باید سرمایه‌گذاری لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ایجاد اشتغال و بحث کار و تلاش است، افزود: موضوع ایجاد اشتغال به‌عنوان اولویت اول استان است و همه به‌خصوص بانک‌های عامل باید برای اشتغال و رفع بیکاری تلاش کنیم .

احمدی عملکرد تک‌تک بانک‌ها را مورد بازبینی قرار داد و از آنان خواست که به تعهدات خود که از طرف بانک مرکزی به آن‌ها ابلاغ‌شده عمل کنند تا مردم در دریافت تسهیلات دچار مشکل نشوند. 

وی همچنین به آسیب‌های اجتماعی و شرایط اقتصادی اشاره کرد و گفت ،همه ما باید با ایجاد اشتغال پایدار مانع از به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی شویم و عملکرد بانک‌ها تأثیر زیادی بر اقتصاد هر جامعه دارد.

احمدی بابیان اینکه با پرداخت تسهیلات و حل مشکل نیازمندان و زندانیان جرائم غیر عمد کمک زیادی به خانواده آنان می‌شود، تأکید کرد: باید به مسائل ارزشی و انسان دوستانه توجه ویژه شود و به خاطر مبلغی ناچیز وضعیت مردم بحرانی نشود ضمن اینکه تضمین لازم جهت بازپرداخت نیز باید اخذ شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: