« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
پایگاه خبری آوای رودکوف:مشاور عالی سازمان سنجش از قرار گرفتن کارت آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه از روز یکشنبه ۳ تیرماه جاری بر روی سایت این سازمان خبر داد و گفت: داوطبان تا روز چهارشنبه مهلت دارند تا نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

به گزارش ایسنا؛مشاور عالی سازمان سنجش از قرار گرفتن کارت آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه از روز یکشنبه ۳ تیرماه جاری بر روی سایت این سازمان خبر داد و گفت: داوطبان تا روز چهارشنبه مهلت دارند تا نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

دکتر توکلی با بیان اینکه کارت آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنجگانه از روز یکشنبه ۳ تیرماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد، افزود: بر این اساس داوطلبان باید از روز یکشنبه ۳ تیرماه تا روز چهارشنبه ۴ تیرماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به دریافت چاپ شرکت در آزمون و برگه راهنمای مربوط اقدام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبانی که در دو یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر دریافت چاپ کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی خود بر حسب مورد نسبت به دریافت چاپ کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم خود نیز اقدام کنند.

توکلی خاطر نشان کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه چاپ کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای مربوط و سایر اطلاعات دیگر از روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه جاری بر روی سایت این سازمان قرار گرفته است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان برگزاری آزمون‌ سراسر ۱۳۹۷، اظهار کرد: آزمون سراسری سال ۹۷ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه جاری در ۳۷۵ شهرستان و بخش‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گفته وی این آزمون در ۴۷۹ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: