« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱
جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی خوزستان گفت: درصد بسیار کمی از آتش سوزی کوه حاتم در حوزه استان خوزستان و حجم عمده آتش سوزی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛محمدرضا جرفی با اعلام این خبر اظهار کرد: آتش سوزی از شب چهارشنبه در منطقه کوه حاتم یعنی در حد و مرز بین شهرستان بهبهان و بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد شروع و تا روز گذشته ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه درصد بسیار کمی از آن در حوزه استان خوزستان و حجم عمده آتش سوزی در استان کهگیلویه و بویراحمد است، ادامه داد: مدیران کل بحران استانداری های هر دو استان با هم هماهنگ هستند.

جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی خوزستان یادآور شد: از لحاظ حوزه استحفاظی شاید حد و مرز تعیین شود ولی برای مهار آتش سوزی همه در کنار هم فعالیت می کنیم.

جرفی با تقدیر از همکاری عموم مردم و سازمان های مردم نهاد عنوان کرد: تیپ امام حسن سپاه، فرمانداری، بخشداری، منابع طبیعی و سایر دستگاه ها همکاری دارند؛ خوزستان در زمینه پشتیبانی و همچنین میدانی با حضور بیش از 90 نیرو همکاری داشت.

وی با اشاره به اینکه هلی بُرد نیروها به وسیله بالگرد انجام شد، اضافه کرد: هنوز مساحت آتش سوزی تعیین نشده است.

جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی خوزستان در پایان با اشاره به اینکه پوشش گیاهی کوه حاتم بلوط، زربین و کیکُم ولی عمده آن درخت بلوط است، بیان کرد: با توجه به بارندگی های بهاره رشد پوشش گیاهی علفی در کوه خوب بوده و اکنون در گرما همه این پوشش علفی خشک شده و با کوچکترین جرقه و به علت وزش باد آتش سوزی در آنها رخ می دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین