« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
پایگاه خبری آوای رودکوف:شماری از شخصیت‌های حزبی رژیم صهیونیستی با حضور در شهرک‌های مهاجر پذیر اطراف غزه به شدت از سیاست‌های دولت نتانیاهو در مقابله با پدیده بادبادک‌های آتش زا انتقاد کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از قدس، شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، یائیر لاپید عضو کنست و رئیس حزب "آینده" رژیم صهیونیستی طی بازدید از شهرک‌های مهاجر پذیر اطراف غزه انتقادات شدید اللحنی را علیه نتانیاهو و ناکارآمدی وی در مقابله با چند بادبادک ابراز داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی این شبکه عبری زبان، در زمان حضور لابید که شماری از مسئولین و مشاوران امنیتی و تنی چند از رهبران مهاجران شهرک نشین نیز او را همراهی می‌کردند، یک آتش سوزی در نزدیک محل حضورش به وقوع پیوسته و از نزدیک نحوه وقوع و تعامل با آتش سوزی‌ها را ملاحظه نموده است.

این شبکه متعلق به مهاجران شهرک نشین به نقل از لاپید نوشت: ما در اینجا صرفا شاهد سوختن مزارع و محصولات اطراف غزه نیستیم بلکه این بازدارندگی اسرائیل است که در حال سوختن است، اگر نتانیاهو خود در جرگه مخالفان دولت بود در رابطه با چنین رخداد‌هایی چه نوع اظهار نظری می‌کرد، این یک بی تدبیری است ما یک ترسو را در مقابل خود داریم".

این عضو کنست صهیونیستی با اعتراف به تاثیرات بسیار زیاد این ابزار بسیار پیش پا افتاده بر ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو سال‌ها است که گوش ما را از استقرار امنیت پُر می‌کند، آیا واقعا وقتی هر روز صبح با اخبار چند آتش سوزی از خواب بیدار می‌شویم می‌توان برای آینده و ساخت نسل‌های بعدی برنامه ریزی کرد؟ وقتی شما از پنجره منزل خود هر روز شاهد آتش سوزی‌های متعدد هستید دیگر جرأت خروج از خانه و رفتن به تعطیلات را دارید؟ آیا در چنین شرایطی والدین اجازه خروج فرزندانشان را می‌دهند؟ چرا اعضای کابینه به جای انجام اقدامی واقعی فقط به توییت کردن مشغول هستند؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: