« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
از محل منابع صندوق امداد ولایت انجام شد؛
579 مورد تسهیلات خوداشتغالی و کارگشایی از محل منابع صندوق امداد ولایت در سه‌ماهه اول سال جاری به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه579 مورد تسهیلات از محل منابع صندوق امداد ولایت در سال جاری به مددجویان این نهاد پرداخت شد، گفت: در این زمینه سه میلیارد و 936 میلیون تومان هزینه شده است.


وی با اشاره به اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، افزود: در این زمینه 115 مورد تسهیلات خودکفایی بااعتبار دو میلیارد و 173 میلیون تومان در سال جاری به مددجویان پرداخت شد.

محبی تسهیلات کارگشایی پرداخت‌شده از منابع صندوق امداد ولایت در سه‌ماهه سال جاری را 464 مورد اعلام و بیان کرد:  به همین منظور یک میلیارد و 763 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به‌منظور حل مشکلات ضروری مددجویان نیازمند به آن‌ها پرداخت شد.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته 34 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارگشایی از محل منابع صندوق امداد به مددجویان این نهاد پرداخت شد، تأکید کرد: از خیران و نیکوکاران انتظار داریم که با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت کمیته امداد یاری‌رسان نیازمندان این نهاد باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: