« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
لنده
برنامه های پیشنهادی هفته قوه قضائیه در ستاد بزرگداشت این هفته در شهرستان لنده تشریح شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،رئیس دادگستری شهرستان لنده در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز انقلاب اسلامی ایران و علی الخصوص شهدای هفتم تیر ماه و در راس آن شهید والا مقام دکتر بهشتی (ره) که بنیان قضاوت اسلامی در کشورمان به دست ایشان شکل پذیرفت، گفت: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند.

عبدالله سعادتیان با تاکید بر لزوم آگاهی بخشی رسانه ها با رعایت اصول صحت و دقت گفت: رسانه ها با انعکاس اقدامات انجام شده در کشور مردم را نسبت به نظام امیدوار می کنند.

رئیس دادگستری لنده اظهار کرد: در قانون اساسی وظایف و تکالیفی متنوع و بسیار مهم بر عهده دستگاه قضائی نهاده شده که ایجاد امنیت و اجرای عدالت جزء مهم‌ترین وظایف آن به شمار می‌رود.

وی افزود : آشنایی مردم از مسائل قضایی و حقوقی از جمله مواردی است که داگستری در این زمینه تاکید زیادی بر آن دارد و  به همین منظور از اهالی رسانه دعوت می گردد تا در این زمینه همکاری لازم را با دستگاه قضا داشته باشند.

سعادتیان با بیان اینکه در یکسال گذشته بیش از 3400فقره پرونده در شعبه های مختلف دادگستری اهم از دادسرا و شورهای حل اختلاف بررسی گردیده گفت:خـوشبختانه اوقات رسيدگي در دادگستری شهرستان لنده  بـسـيـار خـوب اسـت و با همت قـضـات از بـابـت اطاله دادرسي نگراني نداريم.

ایشان در ادامه ؛حضور در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه ؛ مراسم عطر افشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا ؛ نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه ؛ بازدید از زندان ؛ملاقات مردمی ؛دیدار با خانوادهای معظم شاهد و ایثارگر ؛ برگزاری جلسه بنیان تحکیم خانواده و مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی را  از جمله برنامه های هفته قوه قضائیه در شهرستان لنده عنوان نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: