« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
به‌پاس تلاش در جهت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت
جلسه تقدیر از مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌پاس پیگیری امور ایثارگران و تلاش در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا با هدف ثبات ارزش‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه یکی از اهداف و برنامه‌های کمیته امداد است.


وی با اشاره به اینکه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده بایستی با جدیت در برنامه‌ریزی فرهنگی کمیته امداد مدنظر قرار گیرد، گفت: این نهاد به مناسبت‌های مختلف سعی در زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کرده و برنامه‌های مختلفی از جمله تجلیل از ایثارگران و دیدار با خانواده‌های شهدا را در دستور کار خود داد.

محبی به روحیه جهادی و انقلابی امدادگران کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این روحیه برگرفته از نظام انقلاب اسلامی و به برکت خون شهداست.

محبی افزود: گرامیداشت یاد شهدا و حفظ حرمت خانواده شهدا وظیفه همه افراد جامعه و به‌ویژه مسئولان است.

شایسته ذکر است در پایان این جلسه به‌پاس تلاش در جهت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و هماهنگی و پیگیری امور مرتبط با ایثارگران لوح تقدیر مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران، از طرف محمود داربام مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد به مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تقدیم شد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: