« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۱
به مناسبت گرامیداشت حماسه پدخندق صورت گرفت:
مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره سرداران شهید جانمحمد کریمی و ابراهیم نویدی پور با حضور سردار واهبی زاده در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه لنده برگزار شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،امشب و به مناسبت سالروز حماسه پد خندق و گرامیداشت یاد و خاطره  سرداراران شهید جان محمدکریمی و ابراهیم نویدی پورمراسم یادبودی با حضور اقشار مختلف مردم و مسولان و جمعی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه لنده  برگزارشد.

در این مراسم سردار شکرالله واهبی زاده از مدافعان حرم و  فرمانده گردان خط شکن یا رسول در دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس و علی الخصوص شهیدان پد خندق گفت:زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم كاري بزرگ و وظيفه اي همگاني است و نبايد فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه به فراموشي سپرده شود و به حق ما هرچه داريم از بركت خون اين شهداي بزرگوار است.

سردار واهبی زاده با تشریح سلحشوریها و دلاورمردیهای رزمندگان اسلام در پد خندق اظهار داشت:اگر دشمن از طریق جاده خندق در همان ساعات اولیه موفق می شد می توانست از طریق آن جاده در همان ساعت اولیه ی  صبح خود را به اهواز برساند و خوزستان را تصرف نماید ولی جنگیدن عاشورائیان گران حضرت رسول (ص) باعث شد که دشمن در این محور موفق نشود.

وی شرایط پد خندق را بسیار سخت و دشوار عنوان نمود و اظهار داشت : آنجا ظهر عاشورا تداعی می شد و صحنه های خیلی دلخراشی بود  همه چیز مثل ظهر عاشورا بود یعنی  آن طرف یزیدیان زمان و این طرف حسینیان و عاشورائیان زمان به مصاف هم رفته بودند  همانطور که امام راحلمان فرمودند جنگ ما تکرار عاشوربود.




اخبار اختصاصی شهرستان لنده را اینجا دنبال کنید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین