« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
عزیر فیلی در نشست شورای بحران استان، افزود: برای مقابله با آتش سوزی و بحران های طبیعی در استان هشت قرارگاه در مرکز شهرستان های استان ایجاد می شود.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،عزیر فیلی در نشست شورای بحران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای مقابله با آتش سوزی و بحران‌های طبیعی در استان 8 قرارگاه در مرکز شهرستان‌های استان ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: هرکدام از این قرارگاه ها در شهرستان ها ۲۰ پست خواهند داشت که اغلب دستگاه های اجرائی استانی در آن نمایندگی و عضو دارند.

معاون عمرانی استانداری افزود: این قرارگاه ها کاربردی هستند وهمیشه در آمادگی کامل خواهند بود و فرمانداران در شرایط بحرانی بخصوص آتش سوزی می توانند از ظرفیت و توان آن به نحو شایسته ای استفاده نمایند.

به گفته فیلی، رئیس شهرستانی قرارگاه ها فرمانداران و دبیر آن منابع طبیعی است و برای تشکیل، فعالیت و تامین تجهیزات و امکانات لازم منابع مالی به صورت متمرکز در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی با بیان اینکه در این قرارگاه ها بخش خصوص و تشکل های مردم نهاد مشارکت خواهند داشت، افزود: شهرستانی که دچار آتش سوزی می شود، شهرستان همجوار آن به عنوان شهرستان معین انتخاب شده است.

فیلی تاکید کرد: با توجه به فصل گرما و وقوع آتش سوزی در منابع طبیعی و جنگلی استان، همه دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و تشکل ها همکاری و تعامل داشته باشند و در این رابطه فرهنگ سازی لازم انجام گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: