« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۰
بعد از آنکه دولت آمریکا با وجود مذاکره با رهبر کره شمالی اعلام کرد تحریم‌های پیونگ یانگ را یک سال دیگر تمدید می‌کند، رسانه‌های کره شمالی بر اعتمادسازی تاکید کردند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از افکارنیوز، مقاله‌های منتشر شده در رسانه‌های کره شمالی مدام بر نیاز اجرای بیانیه مشترکی که میان سران کره شمالی و آمریکا در سنگاپور به امضا رسیده است، تاکید دارند.

در مطالب منتشر شده رسانه‌های کره شمالی تاکید شده است، باید با اعتمادسازی روابط دوجانبه جدیدی را میان پیونگ یانگ و واشنگتن بنا گذاشت.

یکی از وب‌سایت‌های کره شمالی به نام (Meari (echo تاکید کرد، اگر آمریکا اقداماتی از روی صدق انجام دهد، کره شمالی قدم‌های متقابل بر می‌دارد تا اعتماد دوجانبه ایجاد و روابط دوجانبه افزایش یابد.

در ادامه مطلب Meari آمده است نشست کره شمالی و آمریکا اقدامی تاریخی بود که خصومت‌ها میان دو کشور را پایان داد و راه برای روابط دوجانبه را فراهم نمود.

در دیگر رسانه‌های کره شمالی از جمله کی.سی.ان.ای نیز بر لزوم انجام اقداماتی از روی صدق برای اجرای بیانیه مشترک تاکید شده است.

یونهاپ ادامه داد، ناظران کره شمالی می‌گویند، با مرور مطالب منتشر شده در رسانه‌های کره شمالی به نظر می‌رسد اعتمادسازی را پیش‌شرط کنار زدن بی‌اعتمادی طولانی مدت میان دو کشور و پیشرفت به سوی خلع سلاح اتمی می‌دانند.

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای اولین بار حدود سه هفته پیش از این برای اوین بار دیدار کردند. در این دیدار کره شمالی برای خلع سلاح اتمی از شبه جزیره کره متعهد شد و آمریکا گفت که تضمین امنیتی به پیونگ یانگ می‌دهد.

چند روز پیش، دولت آمریکا اعلام کرد برای یکسال آینده تحریم‌های کره شمالی را تمدید می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین