« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
فرید محبی:برشمردن و انعکاس خدمات مستند و مستدل از نظام و انقلاب، روحیه امید و نشاط را در بین مردم افزایش، عشق و علاقه به‌نظام را در دل آن‌ها نهادینه و نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
 به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف،فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، به فلسفه تشکیل این جلسه اشاره کرد و گفت: با توجه به دسیسه‌های ایجادشده توسط دشمنان برای جلوگیری از چهل‌ساله شدن نظام جمهوری اسلامی، در سراسر کشور شورایی، تحت عنوان شورای سیاست‌گذاری راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باهدف تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه‌های جهانی تشکیل‌شده است.


محبی افزود: در شورای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نماینده ولی‌فقیه در استان‌ها به‌عنوان رئیس شورای راهبردی و سیاست‌گذاری تعیین‌شده، که 12 کارگروه تخصصی ازجمله فرهنگی و هنری، اقتصادی، علم و فناوری، رسانه و فضای مجازی، روستا و محرومیت‌زدایی، ورزش و جوانان، زنان، تشکل‌های مردم‌نهاد، حوزه و روحانیت و بهداشت، درمان و سلامت برای استان‌های کشور تعریف‌شده است.

وی به کارگروه روستا و محرومیت‌زدایی به‌عنوان یکی از این کارگروه‌های تعیین‌شده اشاره و تصریح کرد: دبیری این کارگروه به کمیته امداد سپرده‌شده و این نهاد بین دستگاه‌های که بیشترین خدمات را در سطح روستا داشته‌اند اعضای خود را انتخاب کرده است.

محبی با اشاره به اینکه دشمنان در این 40 ساله عمر انقلاب انواع و اقسام توطئه‌ها و فتنه‌ها را علیه نظام طراحی و اجرا کردند، بیان کرد: یکی از اقدامات دشمنان در این زمینه القاء ناکارآمدی نظام و ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در جامعه است و اینکه نقاط قوت انقلاب و دستاوردها و خدمات عظیم آن را کوچک و کم‌اهمیت جلوه می‌دهند و نقاط ضعف را برجسته می‌کنند.

وی تأکید کرد: باید با ارائه خدمات نظام جمهوری اسلامی ازجمله خدمات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و زیرساختی توسط دستگاه‌های خدمات رسان و انتشار آن‌ها از طریق رسانه‌های مختلف و تبلیغات گسترده رسانه‌ای نسبت به آگاه‌سازی و روشن گری اذهان مردم به‌خصوص نسل جوان اقدام کنیم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد شعار چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را افتخار به گذشته – امید به آینده بیان کرد و گفت: ما باید با برشمردن خدمات قبل و بعد از انقلاب دفاع مستند و مستدلی از خدمات نظام و انقلاب داشته باشیم و روحیه امید و نشاط را در بین مردم افزایش دهیم، عشق و علاقه به نظام را در دل آن‌ها نهادینه و نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.
شایسته ذکر است در ادامه جلسه هرکدام از اعضاء در حیطه وظایف کاری خود در این خصوص اظهارنظر و پیشنهاد‌های خود را ارائه دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: