« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
یاسوج
اداره روابط عمومی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به خبری با عنوان ""سه زن بی سرپرست تنها نیازمند یک سرپناه هستند/گریه های مادر در کنار دو دخترش"" جوابیه ای منتشر نمود.
 به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف،متن جوابیه روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

احتراما درخصوص درج گزارشی در پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس با مضمون (سه زن بی سرپرست تنها نیازمند یک سرپناه هستند/گریه های مادر در کنار دو دخترش( به وضعیت زندگی یک مادر بی سرپرست و دو دخترش اهل روستای ده شیخ از توابع شهرستان بویراحمد، اشاره شده که هم اکنون در یک اتاق زندگی می کنند اتاقی که هم هال است هم آشپزخانه و هم اتاق خواب، اجاق گاز یک طرف اتاق، یخچال کوچک یک طرف و وسایل خواب نیز در طرف دیگر این اتاق قرار گرفته اند زندگی این سه نفر تنها در این چهار دیواری اجاره ای خلاصه می شود و تنها خواسته شان یک سرپناه است.

اداره روابط عمومی استان جهت اطلاع وتنویر افکار عمومی جوابیه ای مربوط به این خانواده را تقدیم می کند.

بدینوسیله به اطلاع می رساند که خانم فوق الذکر ساکن روستای ده شیخ از خانواده های بی سرپرست تحت حمایت می باشد که در سال 89 یک باب منزل مسکونی دو خوابه با متراژ70 مترتوسط  کمیته امداد برای ایشان احداث گردید و تا سال 95 در این منزل سکونت داشته که به دلیل اختلافات محلی ، منزل را رها نموده و در منزل یکی از بستگان سکنی گزیده اند.  فلذا طی سه مرحله رایزنی با خانواده های فوق الذکر هیچ کس مدعی مسکن نامبرده نبوده و بنا به اظهارات بستگان نزدیک، ایشان بدون دلیل خاصی خانه را ترک نموده و می تواند به منزلش برگردد. ضمنآ در حال حاضر یک منزل مسکونی دیگر  در روستای ده شیخ بنا نهاده که یک اتاق آن در مرحله تعمیرات گچ و خاک پیشرفته است. این خانواده  هم اکنون تحت حمایت کمیته امداد پاتاوه است و از تمام مزایای این نهاد برخوردار می باشد.

لازم به یادآوری است هر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در دوران تحت حمایتی تنها یک بار از مزایای احداث و خرید مسکن این نهاد بهره مند می شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
مردم شهرستان دنا از استخدام علوم پزشکی سهمیه ندارند از مسوولین انتظار داریم پیگیری کنند و جلوی این بی عدالتی را بگیرند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: