« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش در حاشیه آیین افتتاحیه سومین مسابقات قرآن، عترت و نماز گفت: همه فرهنگیان باید در تربیت به ویژه در حوزه تربیت دینی و اعتقادی دانش‌آموزان موثر باشند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از پانا؛ علیرضا کاظمی در حاشیه‌ برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن، عترت ونماز در مشهد مقدس به پانا گفت: همه فرهنگیان باید در تربیت، به ویژه در حوزه تربیت دینی و اعتقادی دانش آموزان موثر باشند. ما زمانی می‌توانیم سند تحول بنیادین را محقق کنیم که همه عناصر موجود در مدرسه حتی خدمتگذار مدرسه و یا راننده سرویس دانش‌آموزان در تربیت دانش‌آموزان نقش داشته باشند به ویژه در تربیت دینی و اعتقادی.

وی گفت: اگر همه کمک کنند می‌توان آموزه‌های دینی و فضایل اخلاقی را در دانش‌آموزان نهادینه کرد. مربی پرورشی به تنهایی نمی‌تواند در حوزه پرورشی موفق باشد.

کاظمی افزود: ما برای این کار دوره‌های متعددی را پیش‌بینی و فضاهایی را ایجاد کرده‌ایم که بتوان از ظرفیت همه معلمان در بخش‌های مختلف استفاده کرد.
وی ادامه داد: اکثر معلمان دوست دارند تا بتوانند در فعالیت‌های اردویی شرکت کنند برای این امر ما یک دوره اردویی برای همه معلمان علاقمند برگزار کرده و نزدیک به صد و شصت هزار همکار فرهنگی در دوره مربیگری اردوهای دانش‌آموزی شرکت کردند که این امر خود یک ظرفیت است. هم اکنون نیز بسیاری از فرهنگیانی که در مسابقات قرآن،عترت و نماز شرکت کرده‌اند مربی پرورشی نیستند و معلم دیگر دروس هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: