« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
معاون سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حفاظت محیط زیست از جذب 500 نفر کارشناس و محیط بان جدید خبر داد و گفت: تا پايان اين دولت 2 هزار و 500 نفر ديگر جذب سازمان حفاظت محيط زيست خواهند شد تا سازمان از نظر نيروي انساني تامين شود.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از فارس، کریم شافعی با اعلام این خبر اظهار کرد: 200 نفر کارشناس و 300 نفر محیط بان جذب سازمان محیط زیست خواهند شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با دوستان اداره استخدامی کل کشور صحبت کرده‌ام و عزیزان متقاعد شده‌اند که 3 هزار پست خالی سازمان حفاظت محیط زیست با نیروهای جدید تکمیل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حفاظت محیط زیست افزود: البته این کار هنوز نهایی شده است و اگر نهایی شود، تا پایان این دولت حدود 2 هزار و 500 نفر دیگر جذب سازمان حفاظت محیط زیست خواهند شد تا سازمان از نظر نیروی انسانی تامین شود.

وی افزود: به لحاظ لجستیک و تجهیزات آزمایشگاهی در سازمان حفاظت محیط زیست کمبود داریم، البته به لحاظ تجهیزات محیط بانی هم کمبود داشتیم که دارد رفع می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دو حوزه تملک و دارایی، رویکرد دولت و مجلس خوب بود  و رشد خوبی داشتیم، همچنین برای حل بحران گرد و غبار خوزستان توجه خوبی شد و 150 میلیون دلار اختصاص یافت.

وی گفت: البته پدیده گرد و غبار 22 استان کشور را تحت‌الشعاع خود قرار داده با این ارقام قابل رفع شدن نیست؛ برای حل این مشکل باید رویکرد ملی و فرا ملی  داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: از نظر جاری مشکل خاصی نداریم، در سطح ملی اعتبارات اختصاص پیدا کرده و در یک تعداد استان‌های کمبودهایی در بودجه جاری داریم که از این فرصت استفاده می‌کنم از استانداران و مدیران سازمان‌های برنامه و بودجه استان‌ها می‌خواهم توجه ویژه‌ای به اعتبارات جاری ادارات کل حفاظت محیط زیست استان ها داشته باشند.

شافعی افزود: حوزه عملکرد حفاظت محیط زیست در کل کشور است و به همه 82 میلیون نفر ایرانی و به همه طبیعت کشور خدمات می دهد و این یک حوزه واقعا گسترده‌ای است و اگر معادن، صنعت و حمل و نقل را هم به آن اضافه کنیم، نمی شود سازمان حفاظت محیط زیست را یک سازمان جمع و جوری دید و این حجم ماموریت نیازمند توجه ویژه‌‌ای است.
یاسوج
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین