« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
سیاسی
رئیس سابق شورای شهر تهران: عده‌ای که نامه به ترامپ نوشتند مورد تف و لعنت رفیقان خودشون هم قرار گرفتند و البته آمدند در بین مردم هم نارضایتی ایجاد کردند و بازارهای ارز و خودرو را هم به هم ریختند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، مهدی چمران در آئین بزرگداشت سالرزو شهادت شهید بهشتی در مسجد صاحب الزمان یاسوج اظهار داشت: در ابتدای راه انقلاب ترور بزرگان و شخصیت‌های تاثیرگذار راهکار دشمنان برای شکست انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه اختلاف بین قومیت‌ها و راه اندازی نبردهایی چون پاوه کردستان از دیگر برنامه‌های دشمنان انقلاب برای نابودی انقلاب در ابتدای راه ما بود، عنوان کرد: راه اندازی نبرد هشت ساله توسط حزب بعث عراق و صدام از دیگر برنامه‎‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای شکست انقلاب ایران بوده است.

چمران با تشریح اتفاقات افتاده در تاریخ و نبردهای صورت گرفته بین کشورهای مختلف دنیا، ابراز کرد: شهدای مدافع حرم این بار برخلاف گذشته اجازه ندادند اسرائیل پیروز نبرد سوریه و عراق باشد.

وی با تشریح چگونگی تشکیل گروه‌های چریکی در دنیا که از قیام فیدل کاسترو شکل گرفت، خاطرنشان کرد: برخی از این گروه‌های چریکی برعلیه انقلاب اسلامی هم جنگیدند و ضدانقلاب شدند.

رئیس سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه دکتر چمران مخالف تفکر این گروه‌های چریکی بود، یادآورشد: دکتر چمران تفکر آنها را التقاطی می‌دانست و بنی صدر به این تفکر التقاطی پیوست و با آن وضعیت از ایران فرار کرد.

چمران با ذکر خاطره‌ای از شهادت دکتر چمران، ادامه داد: خبر شهادت دکتر چمران را از اهواز به رهبری انقلاب گفتم و ایشان گفتند خبر شهادت به خاطر رای گیری نمایندگان مجلس اعلام نشود و به همین خاطر تا ساعت چهار پخش نشد.

وی، انقلاب اسلامی را فدایی ترور خواند و از شهادت 17 هزار شهید ترور این انقلاب خبرداد و افزود: همین هایی که امروز برای آمریکایی‌ها دست می‌زنند اول انقلاب مخالف پوشیدن کاپشن‌های آمریکایی توسط خود ما بودند.

چمران ترامپ را رئیس جمهوری با برنامه خواند و اطهارداشت: فکر نکنید ترامپ انسانی است که نمی‌فهمد و دقیقا خلاف این، ترامپ انسان بابرنامه‌ای است و دولتمردان باید بدانند که با شوخی و خنده نمی‌شود کشور را اداره کرد و آنهایی که نمی‌توانند کشور را اداره کنند بدانند ما آماده‌ایم همکاری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر قرار است کشور اداره شود باید رانت‌ها و حقوق‌های نجومی کنار گذاشته شود، ادامه داد: برخی‌ها با ایجاد آشوب در بازار ارز و اتومبیل درحال سواستفاده از شرایط موجود هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: ما با روسیه ارتباط خوبی داریم و امیدواریم این ارتباطات بیشتر شود و در قضیه سوریه هم کنار هم هستیم و جمهوری اسلامی زمینه ساز انقلاب مهدی موعود است و آنهایی که تخم ناامیدی را در دل مردم می‌کارند بدانند که مردم به پیروزی انقلاب خود امیدوارند.

چمران اسرائیل را آب دزد منطقه خواند و خاطرنشان کرد: این آب دزد اکنون برای ما می‌خواهند دلسوزی کنند.ما در دوران جنگ با کمبودها ایستادیم و پیروز شدیم اما الان با امکانات بیشتر و بهتر و نیروی مقتدرتر در برابر اسرائیل خواهیم ایستاد و نابود خواهیم کرد و پیروز خواهیم شد.

وی افزود: عده‌ای که نامه به ترامپ نوشتند مورد تف و لعنت رفیقان خودشون هم قرار گرفتند و البته آمدند در بین مردم هم نارضایتی ایجاد کردند و بازارهای ارز و خودرو را هم به هم ریختند.

رئیس سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه اینها معتقدند باید دوباره نوکر آمریکا شد، اظهار داشت: آمریکا گاو شیرده و نوکر می‌خواهد.چنین شرایطی یعنی اینکه نوکر و گاوشیرده باشیم و شهید بهشتی و امام گفتند که امریکا عصبانی است و باید از این عصبانیت بمیرد.

چمران از حضور 70 هزار مستشار آمریکایی در قبل از انقلاب در ایران خبرداد و گفت: شاه ملعون هم نمی‌دانست اینها چقدر حقوق می‌گرفتند.

وی وضعیت کنونی علیه انقلاب اسلامی را شدیدتر و بدتر از ابتدای انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: فضای مجازی سبب شده که دروغ‌ها تبدیل به واقعیت شده و مردم هم بپذیرند.

وی بیان کرد: شهید بهشتی باید ترور می‌شد چون به ضرر دشمن بود و انقلاب اسلامی را جلو می‌برد و به همین خاطر امام فرمود شهید بهشتی یک ملت بود شهادت شخصیت‌های ارجمند هم نتوانست جلوی ادامه راه انقلاب را بگیرد و  بیش از 200 هزار شهید دادیم تا امروز در آرامش باشیم.

وی ادامه داد: برخی از آیت الله‌ها هم از انقلاب جداشدند و بصیرت شان کمتر از بصیرت آدم‌های عادی بوده است‌./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: