« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
یک نماینده مجلس:
نماینده مردم همدان گفت:ما به عنوان نمایندگان مجلس و به عنوان کسانی که مردم از آنها انتظار دارند استیضاح وزرا را آغاز کردیم و اگر مجبور شویم و منافع مردم و نظام را در خطر ببینیم بحث عدم کفایت رئیس جمهور را کلید خواهیم زد.
پایگاه خبری آوای رودکوفامیر خجسته، نماینده مردم همدان در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به عملکرد نامطلوب تیم اقتصادی دولت اظهار داشت: از دولت می‌خواهیم که در شرایطی که با بحران اقتصادی روبرو هستیم و مردم در تنگنای شدید اقتصادی قرار گرفته اند فرماندهی جنگ اقتصادی را به دست بگیرد.

وی افزود: در حال حاضر نرخ دلار دوبله و سوبله شده است و به حدود ۱۰ هزار تومان رسیده است همچنان شاهد ورود کالای قاچاق در کشور هستیم ثبت سفارشات کاذب است و بسیاری از اتفاقات بد اقتصادی در حال رخ دادن است اما هیچ اقدام جدی از سوی دولت مشاهده نمی‌کنیم.

خجسته با بیان اینکه بنده به عنوان حامی دولت عملکرد تیم اقتصادی کابینه را ناموفق می‌دانم، افزود:اکنون از دولت می‌خواهیم که ظرف ۱۰، ۱۵ روز آینده برنامه عملی خود را در خصوص حل مشکلات اقتصادی به مجلس ارائه دهد. مجلس نیز از برنامه دولت استقبال می کند  اما اگر دولت خود را کنار بکشد، سکوت کند و عکس العملی نشان ندهد و قرار باشد استخوان مردم زیر فشار مشکلات اقتصادی خرد شود به هیچ عنوان برای ما قابل قبول نخواهد بود.
 
وی با تاکید براینکه از آقای رئیس جمهور خواستیم که در مجلس حضور پیدا کند و در خصوص اتفاقات اخیر صحبت کند، اما خبری نشد، یادآور شد: ما به عنوان نمایندگان مجلس و به عنوان کسانی که مردم از آنها انتظار دارند استیضاح وزرا را آغاز کردیم و اگر مجبور شویم و منافع مردم و نظام را در خطر ببینیم بحث عدم کفایت رئیس جمهور را کلید خواهیم زد.

نماینده مردم همدان با بیان اینکه این موضوع نوعی هشدار به رئیس جمهور است، خاطرنشان کرد: مجلس نیز باید از بی خاصیتی خارج شود. ما از فراکسیون‌های سه گانه مجلس انتظار داریم در این زمینه فعالیت کنند چرا که حق مطلب را در این زمینه به خوبی انجام نداده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: