« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
معاون هماهنگی امور عمرانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوزاندن کاه و کلش مزرعه پس از برداشت محصول تخلف قانونی است و سازمان جهاد کشاورزی در صورت شناسایی باید اقامه دعوی کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عزیز با اعلام این مطلب اظهار داشت: طبق "ماده 20 لایحه هوای پاک" سوزاندن کاه و کلش مزرعه پس از برداشت محصول تخلف بوده و در این زمینه جهاد کشاورزی ملزم به تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضایی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اینکه دلیل برخی از آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های استان سوزاندن کاه و کلش مزرعه پس از برداشت محصول است، عنوان کرد: سازمان جهاد کشاورزی در صورت شناسایی باید اقامه دعوی کند.

فیلی ابراز کرد: ضروری است جهاد کشاورزی در زمینه آگاه مردم و کشاورزان از تخلف بودن سوزاندن کاه و کلش مزرعه پس از برداشت محصول طبق ماده 20 لایحه هوای پاک از طریق رسانه‌ها و نصب بنر در کنار مزارع اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مسئولان و متولیان امر در این زمینه بدون هیچ ملاحظه کاری ورود کرده و از قانون به جد دفاع کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: