« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
گزارش/احمد علی کریمی زاده
مسلمان است و خيلى ها را مسلمان كرد نامش محمد صلاح است بازیکن تیم ملی مصر و باشگاه لیورپول
 به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف،مصری ها به او لقب پادشاه مصر را دادن و در انتخابات رياست جمهورى مصر على رغم كانديدا نبودنش خيلى ها به او راى دادند، هر چند راى شان راى باطله محسوب مي شد.

مسلمان است و خيلى ها را مسلمان كرده.نامش محمد صلاح است بازیکن تیم ملی مصر و باشگاه لیورپول هواداراى باشگاه ليورپول شعاری بر وزن آهنگ ساختند با اين مضمون كه "اگر تو به گل زدن ادامه بدهى من هم مسلمان خواهم شد و چون به مسجد ميروى من هم ميروم"

نه رشته تحصیلی اش علوم دينی است ونه سازمانى براى تبليغ اسلام دارد و نه ملزم به تبلیغ است و هیچکس را مستقیما دعوت به اسلام نکرده است بلکه اخلاق و کردار و منش و آرامشش در کنار تکنیک فوتبالش همه را شیفته خود کرده است .

نه تا به حال هم سخنرانى داشته. اما اثر سجده هاى طلايى اش بعد از گل از هر خطابه اى بيشتر است.قرآن خواندنش در هواپیما و اتوبوس و راز و نیازهایش همه نگاه ها را معطوف خود کرده است.

وقتی چند روز قبل از بازى فينال رئال مادريد و ليورپول خبرنگارى از او پرسید: فينال روزه ميگيريد؟

مي گوید بله ،من براى كسى كه من را تا به اينجا رسانده و رضای او هميشه روزه مي گيرم.

اين روزها در دنیا یکی از بهترين و تاثيرگذار ترين مُبلّغ اسلام شده است.

بی آنکه در طلب نان و نامی باشد یا از قبل دینداری اش امتیازی کسب کند فقط او خالصانه و خاضعانه خدایش را با دین حضرت محمد مصطفی ستایشگر است.

يک مربى مصرى جايى گفته بود كه : او قبل از همه مسابقه ها وضو مي گيردو٢ آيه از سوره (يس) مي خواند و بعد از هر مسابقه ٢ ركعت نماز مي خواند.

باشگاه ليورپول در بيانيه اى گفته است با رقم ٢٠٠ميليون پوند هم حاضر به فروش اين بازيكن نيست(حدود ١٦٠٠ ميليارد تومان).

بازيكنى كه با پنالتى دقيقه ٩٥ مصر را بعد از ٢٨ سال به جام جهانى برد، اين روزها براى مصرى ها عزيزِ مصر شده است.

مسلمانی كه وقتى خانه پدرى اش را دزد غارت می کند نه تنها مي بخشد بلكه آن را صاحب کار و درآمد هم می کند تا بتواند زندگیش را بچرخاند و دزدی نکند.مگر انسانیت جز این است؟

او الان يكى از گران ترين بازيكن هاى دنياست ، و در کارش موفق ترين است و به همين واسطه دارد خيلى ها را با اسلام آشنا مي كند.

او در دل اروپا با قدرت عشق می خواهد خیلی ها را به بهشت ببرد.

انگار پدر و مادر محمد ميدانستند سالها بعد محمد به روش خودش قرار است مُبلّغ اسلام باشد و اسمش را محمد گذاشتند.

باید همه مسلمانان به او افتخار کنند .

گزارش/احمد علی کریمی زاده لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: