« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
معاون فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
315 نفر از دختران مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، امیدوار کاراندیش، معاون امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد تقویت و ارتقاء سطح معنوی و تحکیم بنیان خانواده های تحت حمایت است.


وی با اشاره به اینکه 315 نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام شده اند، افزود: در این زمینه 139 میلیون تومان هزینه شده است.

کاراندیش با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سه دوره اردو برای مددجویان این نهاد برگزار شده است، تصریح کرد: در دوره ی اول 160 نفر از دختران در آستانه ازدواج در یک اردوی ده روزه در ماه مبارک رمضان امسال به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در دوره دوم اردوها، 120 دختر دبیرستانی تحت حمایت به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: در دوره سوم نیز  یک اردوی سیاحتی به اصفهان برای 35 نفر از دختران مددجوی دوره راهنمایی و دبیرستان برگزار شد. 

کاراندیش با بیان اینکه برنامه های فرهنگی کمیته امداد با آموزه های دینی آمیخته شده و توجه به مسائل دینی و معنوی جزء افتخارات این نهاد است، گفت: هدف از برگزاري اين اردوها غني سازي اوقات فراغت، ايجاد نشاط و تقويت روحيه خودباوري بين مددجویان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: