« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
یاسوح
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود اتمام مرحله نخست جست و جو و انتقال بقایای پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی، مرحله جست وجو و کار حفاظت برای جمع آوری اسناد و اشیاء متعلق به جانباختگان ادامه دارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،علی محمد احمدی گفت: با وجود اتمام مرحله نخست جست و جو و انتقال بقایای پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی، مرحله جست وجو و کار حفاظت برای جمع آوری اسناد و اشیاء متعلق به جانباختگان ادامه دارد.

 احمدی در تشریح آخرین وضعیت سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج در ارتفاعات دنا، اظهار داشت: در برخورد شدید هواپیمای تهران یاسوج اشیا و وسایل جانباختگان به مناطق اطراف پرتاب شده و این منطقه هم پوشیده از برف است.

وی افزود: مدارک جانباختگان پخش شده و هم اینک منطقه سقوط هواپیمای تهران -یاسوج تحت حفاظت نیروهای امنیتی و انتظامی استان قرار دارد.

احمدی بیان کرد: مسئولان مدیریت بحران و پزشک قانونی استان اعلام کرده‌اند که مراحل شناسایی و انتقال پیکرها به اتمام رسیده است.

وی عنوان کرد: پیکر ۶۳ نفر از جانباختگان سانحه هوایی به خانواده‌هایشان تحویل داده شده است و پیکر ۲ نفر باقی مانده نیز شناسایی شده‌اند و در حال تحویل به خانواده‌هایشان هستند.

استاندار تصریح کرد: ظرف روزهای آینده کار گندزدایی و پاک سازی منطقه توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انجام خواهد شد.

وی ابراز داشت: وسایل و قطعه‌های باقی مانده از هواپیما و برخی بافت‌های کوچک باقی مانده در همان محل سقوط هواپیما دفن خواهند شد و یادمان جانباختگان این سانحه دلخراش در محل سقوط و ارتفاعات دنا ایجاد خواهد شد.

پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمای آسمان با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه پروازی ساعت ۸ صبح یکشنبه ۲۹ بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک و در ارتفاعات دنا سقوط کرد.

عملیات جست و جوی پیکر جانبختگان سانحه دلخراش سقوط هواپیمای تهران- یاسوج در ارتفاعات دنا پس از ۱۲۷ روز تلاش پایان یافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: