« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
آرش میراسماعیلی عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک قرار بود به عناون سخنگوی کمیسیون ورزشکاران ایران شرکت کند که سفارت یونان کارشکنی کرده و روادید میراسماعیلی جهت حضور در این نشست را صادر نکرده است.
 به گزارش آوای رودکوف، چهارمین نشست المپین‌‌های ورزشی از 11 تا 18 تیرماه در کشور یونان و در شهر آتن برگزار خواهد شد. در این نشست 130 ورزشکار از کل دنیا در این نشست حضور خواهند داشت.

آرش میراسماعیلی عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک نیز قرار بود به عناون سخنگوی کمیسیون ورزشکاران ایران در این مراسم حضور پیدا کند، اما طبق آخرین خبرها سفارت یونان کارشکنی کرده و روادید میراسماعیلی جهت حضور در این نشست را صادر نکرده است.

مسئولان مربوطه از 40 روز پیش برای گرفتن روادید این قهرمان اقدام کرده‌ بودند که در نهایت امروز سفارت یونان اعلام کرده که به میراسماعیلی روادید حضور در کشور یونان را نخواهند داد.

میراسماعیلی در مسابقات جهانی 2001 و 2003 مدال طلای مسابقات جهانی را کسب کرده است و در سال‌های 2005 و 2007 نیز به مدال برنز دست یافته است. وی بیش از 11 مدال جهانی، بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد و تنها جودوکاری است که در ایران موفق به کسب چهار مدال جهانی شده است.

منبع خبر : فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: