« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
ورزش کلید سلامتی است زیرا بدن را در آماده‌ترین حالت خود نگاه می‌دارد. بسیاری از ما از اختلالاتی رنج می‌بریم و به دنبال راه‌حلی برای درمان آنیم. خبر خوب این است که این راه‌حل ورزش کردن است. امروز می‌خواهیم شما را با ورزش درمانی و روش‌های برطرف کردن اختلالات بدن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
آوای رودکوف: بسیاری از افراد فکر می‌کنند برای ورزش حتما باید به باشگاه بروند در صورتیکه اینطور نیست. ورزش در خانه هم می‌تواند باعث سلامتی بیشتر شما شود و از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کند. اگر در خانه ورزش می‌کنید باید مطمئن باشید که به اندازه‌ی کافی ورزش می‌کنید. ورزش کیفیت زندگی ما را بهبود می‌بخشد، روحیه‌ی ما را بالا می‌برد، سوخت و ساز بدن و انرژی را افزایش می‌دهد و باعث کاهش بیماری‌ها می‌گردد.

انجمن قلب امریکا پیشنهاد داده که هر فرد در طول هفته ۷۵ دقیقه ورزش با شدت زیاد و ۱۵۰ دقیقه ورزش با شدت متوسط انجام دهد تا بتواند از فواید ورزش درمانی بهره مند شود.
اگر مشکلات زیر را دارید پس باید بیشتر ورزش کنید:

احساس افسردگی:

وقتی ورزش می‌کنید میزان دوپامین، اندروفین در بدن افزایش می‌یابد. این مسئله از افسردگی جلوگیری می‌کند. کم بودن دوپامین باعث بروز عصبانیت و ناراحتی می‌شود.

اختلال در خواب:

ورزش باعث تنظیم ساعت بدن می‌شود. اگر بی‌خوابی دارید می‌توانید با انجام ورزش این مشکل را بر طرف سازید.

یبوست:

وقتی سیستم گوارشی خوب کار نمی‌کند و دچار یبوست می‌شوید بدانید که بدنتان به ورزش احتیاج دارد. ورزش فعالیت روده‌ها را تحریک می‌کند، به هضم غذا کمک می‌کند و روده‌ها به این صورت بیشتر کار می‌کنند.

زیاد بیمار شدن:

اگر مرتب و به صورت غیر عادی مریض می‌شوید باید بیشتر ورزش کنید. ورزش سیستم ایمنی بدن را قوی می‌کند و بدن کمتر دچار بیماری می‌گردد.

احساس تنگی نفس

اگر احساس تنگی نفس دارید بیشتر ورزش کنید. زیرا تنگی نفس نشانه‌ی سوخت و ساز نامناسب بدن یا مشکلات قلبی و عروقی است که هر دو با ورزش کردن برطرف می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: