« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
سیاسی
بانک مرکزی شایعه مطرح شده در خصوص سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در مجلس را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛ در چند روز اخیر شایعاتی در رابطه با اینکه همسر سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران اقدام به پیش خرید 38 هزار سکه کرده، در برخی رسانه ها مطرح شد که این مسئله با واکنش نماینده مردم تهران همراه شد.

پس از طرح این شایعات، سیده فاطمه حسینی در بیانیه ای ضمن تکذیب خرید سکه از جانب خود یا خانواده‌اش، از بانک مرکزی درخواست کرد تا در صورت صحت این ادعاها اسناد مربوطه در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

در متن سیده فاطمه حسینی به رئیس کل بانک مرکزی آمده است:

جناب آقای دکتر سیف

رئیس کل بانک مرکزی

با سلام و احترام

هماهنگونه که مستحضرید چند روزی است که در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر خرید تعداد زیادی سکه بهار آزادی توسط همسر اینجانب از بانک مرکزی منتشر گردیده است، لذا با عنایت به اینکه خبر از اساس کذب می باشد، خواهشمند است دستور فرمایید جهت تنویر افکار عمومی و پایان دادن به شایعات چنانچه توسط اینجانب و اعضای خانواده ام خرید سکه صورت گرفته است، اسناد آن را در اختیار رسانه ها قرار دهید. ضمناً به پیوست اسامی و مشخصات اعضای خانواده ام تقدیم حضور می گردد.

با احترام

سیده فاطمه حسینی



 
پس از نامه سیده فاطمه حسینی، سید محمود احمدی دبیر کل بانک مرکزی به نامه مذکور پاسخ داد که در این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سرکار خانم سیده فاطمه حسینی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

برابر بررسی انجام شده نام حضرتعالی و سایر بستگان که در این نامه از آنها اسم برده شده است، در ردیف کسانی که سکه پیش خرید کرده اند، وجود ندارد.

ضمن اینکه شما و وابستگان هم مانند سایر مردم از امکان و حق شرکت در این پیش فروش برخوردار بوده اید.

امیدوارم به فضل و عنایت الهی فضای هم دلی و همکاری جایگزین برخی بی اخلاقی ها و اتهام زنی ها شده و اوقات ارزشمندی که از مردم و مسئولین کشور صرف اخبار غیر واقعی و تکذیب آنها می شود، به حل مشکلات و بهبود امور اختصاص یابد./خانه ملت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: