« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
در سه‌ماهه نخست سال جاری محقق شد
408 مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سه‌ماهه نخست سال جاری از دوره‌های آموزشی پایدارسازی توسعه طرح‌ها، کارآفرینی، حرفه‌آموزی دانش آموزان و مهارت‌آموزی بهره‌مند شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حمیدرضا رحیمی نیا، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از اولویت‌های کاری این نهاد است، گفت: این نهاد به‌منظور ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان برگزاری دوره‌های آموزشی اشتغال را در دستور کار خود دارد.


وی با اشاره به اینکه 408 مددجوی تحت حمایت در سه‌ماهه نخست سال جاری از دوره‌های آموزشی پایدارسازی توسعه طرح‌ها، آموزش کارآفرینی، حرفه‌آموزی دانش آموزان و مهارت‌آموزی بهره‌مند شدند، افزود: در این زمینه 30 میلیون تومان هزینه شده است.

رحیمی نیا داشتن مهارت را زمینه‌ساز اشتغال پایدار اعلام و بیان کرد: سال گذشته چهار هزار و 911 مددجو از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند و در این خصوص 810 میلیون تومان هزینه شد.

وی بابیان اینکه مددجویان با شرکت در دوره‌های آموزش اشتغال و کسب مهارت شغلی می‌توانند با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند، تصریح کرد: 417 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار هفت میلیارد و 770 میلیون تومان در سه‌ماهه نخست سال جاری برای مددجویان اجراشده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های اشتغال اجراشده در سال گذشته این نهاد برای مددجویان را سه هزار و 807 طرح اعلام و تصریح کرد: در این زمینه 972 طرح از محل منابع امداد و دو هزار و 835 طرح از محل منابع بانکی جمعاً بااعتبار 63 میلیارد تومان اجرا شد.

رحیمی نیا به‌کارگیری مددجویان از طریق مراکز کاریابی را یکی از برنامه‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بیان کرد و گفت: ده نفر از مددجویان تحت حمایت بااعتبار پنج میلیون تومان در سه‌ماهه نخست سال جاری توسط مراکز کاریابی جذب بازار کار شدند که این آمار در سال گذشته 175 نفر بااعتبار 96 میلیون تومان بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: