« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
به همت دادگستری شهرستان لنده صورت گرفت:
جلسه هم اندیشی و تعامل شوراهای اسلامی شهر و روستاها و معتمدین محلی با حضور جمعی از مسولان اجرای و قضایی در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،به همت دادگستری شهرستان لنده جلسه هم اندیشی و تعامل  شوراهای اسلامی شهر و  روستاها و معتمدین محلی با حضور فرماندار ؛ رئیس دادگستری و فرماندهی انتظامی شهرستان لنده در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی لنده  برگزار شد.



در ابتدای این نشست سرهنگ شمس الله قرائتی فرمانده انتظامی شهرستان لنده هدف از برگزاری این همایش را استفاده از ظرفیت بالای ریش سفیدان ؛معتمدین ؛ شوراها و دهیاران در پیشگیری از جرم و کاهش آسیب های اجتماعی ، همکاری با دستگاههای امنیتی و قضایی و انتظامی در پیشگیری از جرم ، حل و فصل دعاوی به صورت ریش سفیدی و شورای حل اختلاف و صلح و سازش بین اصحاب دعوا، پیشگیری از جرائم سازمان یافته اعلام نمود و خواهان همکاری بیش از پیش با مراجع انتظامی و قضایی گردید..


در ادامه دارا کریمی نژاد فرماندار لنده طی سخنانی گفت:معتمدین محلی و اعضای شوراهای شهر و روستا در صلح و سازش پرونده های قضایی نقش مهمی دارند و تلاش های مجدانه و داوطلبانه این افراد در تسریع در رسیدگی به اختلافات  محلی و خانوادگی بسیار موثر است (سخنان فرماندار لنده در بخش های بعدی منتشر خواهد شد)


همچنین  رئیس دادگستری شهرستان لنده  به تبیین اهمیت موضوع پیشگیری از وقوع جرایم و نقش مهم ریش سفیدان و معتمدین؛ دهیاران و شورا های اسلامی شهر و روستاها  در کاهش آسیب های اجتماعی پرداخت.


عبدالله سعادتیان گفت:ریش سفیدان ؛معتمدین ؛ شوراها و دهیارایها می توانند نقش کلیدی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم داشته باشند .


وی نقش شوراهای اسلامی شهر و روستا ؛ ریش سفیدان و معتمدین را در کاهش  پرونده ها ، حل و فصل دعاوی و عدم ارسال پرونده به مراجع انتظامی و قضایی و حل و فصل نمودن آن در داخل شهر و روستا را مهم دانست و از آنها خواست در حوزه امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم همکاری کنند.



این مقام قضایی شهرستان  پیشگیری از وقوع جرم و همکاری همه معتمدین ؛ سازمانها و نهادها با دستگاه قضایی را مهم دانست و گفت: این یک تکلیف است و مقام معظم رهبری فرمودند: که همه دستگاهها ملزمند در پیشگیری از وقوع جرم با دستگاه قضایی همکاری کنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: