« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
سایت خبری تایمز آفریقای جنوبی مدعی شد؛
سایت خبری تایمز آفریقای جنوبی ادعا کرد که احتمال دارد کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران جدا شود.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سایت خبری تایمز آفریقای جنوبی اعلام کرد که به احتمال زیاد کارلوس‌ کی‌روش از تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران جدا می‌شود و احتمال دارد به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی آفریقای جنوبی انتخاب شود.

در گزارش تایمز آفریقای جنوبی آمده است: مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران هفته‌ گذشته اعلام کرد که کارلوس کی‌روش کار خود را با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ادامه‌ می‌دهد اما یک منبع نزدیک به کی‌روش اعلام کرده است این اتفاق رخ نخواهد داد.

این منبع در مصاحبه با رویترز اعلام کرده است: فدراسیون فوتبال ایران راهکار جدیدی را پیش گرفته است اما رسیدن به توافق به دلیل شرایط ‌اولیه‌ای که فدراسیون باید فراهم کند، دور از ذهن است.‌در شرایط فعلی قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران در پایان ماه جولای تمام می‌شود به غیر از ایران کی‌روش پیشنهادات دیگری نیز دارد.

این‌ در حالی است که استورات باکستر، مربی تیم‌ ‌ملی ‌فوتبال آفریقای جنوبی احتمالا این تیم را ترک خواهد کرد و به مربیگری باشگاهی باز خواهد گشت. احتمال دارد که کی‌روش دوباره به تیم آفریقای جنوبی بپیوندد، گفته می‌شود که کارلوس کی‌روش، مربی محبوب دنی جردن، رییس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی است./آنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین