« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
آوای رودکوف؛
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهرگفت: بر اثر وقوع تصادف شاخ به شاخ دوخودرو پژو و L۹۰ یک نفر جان خود را از دست داد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهرگفت :امروز ساعت ۱۲:۴۹، دقیقه ظهر وقوع حادثه تصادف درجاده امام جعفرصادق (ع) در خرمشهر به سامانه 125اطلاع داده شد که بلافاصله دوتیم عملیاتی ویک تیم امدادونجات به محل حادثه اعزام شدند.

میلاد جعفری افزود: مأموران آتش‌نشانی به محض رسیدن بلافاصله عملیات امدادونجات را آغاز کردنداما متاسفانه در این حادثه راننده L90 جان خود را از دست داد .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ در این حادثه غم انگیز؛ صادق پرچم کارمند اداره کمرک خرمشهر و از جوانان خوشنام شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داد.


پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ ضایعه در گذشت مرحوم صادق پرچم  را به همه ی دوستان ؛اقوام ؛همکاران و  خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیر علو درجات الهی را مسئلت  می نماید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
شیروان آسودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
خداوند ایشان را مورد قرین رحمت الهی قرار بده ، و به بازماندگان صبری جزیل عنایت فرماید.
علی پناه دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
داغ تو بسکه گران است شکستی کمرم
روی زیبای تو هر لحظه چر اغ نظرم
لحظه ها یم همه در حسرت خاموشی توست
غم عظمای تو ""صادق" به کجا شکوه برم
ع دهقان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین