« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
۸۰۰ واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت کمیته امداد، سپاه فتح استان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و همکاری ادارات استان در سال جاری ساخته می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن اشاره به تفاهم‌نامه میان این نهاد و سپاه فتح استان گفت: ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه و بنیاد برکت برای مددجویان مناطق محروم با ضریب ۷ و ۸ ساخته می‌شود .


وی بابیان اینکه برای ساخت این واحدهای مسکونی ۲۸میلیارد تومان هزینه می‌شود افزود: قرار بر این است که فاز اول در مناطق سردسیری استان اجرا شود و برای انجام این پروژه باید سرعت کار را بالا ببریم.

محبی به نظارت بر حسن انجام کار، استحکام و زیبایی منازل مسکونی و لزوم مشارکت دستگاه‌ها و حمایت خیران در این امر خیر تأکید کرد.

وی احداث مسکن، ایجاد اشتغال، استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی، همکاری در برگزاری جشن‌های ملی و ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان را ازجمله محور‌های این تفاهم‌نامه با سپاه پاسداران اعلام کرد.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه، با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی در دستور کار سپاه قرار دارد و آنچه در توان دارد در این مسیر به کار می‌گیرد، گفت: هدف ما این است که با عزم و اراده‌ای جهادی بتوانیم قدم خیری در زمینه محرومیت‌زدایی و حل مشکل محرومان و نیازمندان برداریم.

وی به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد کشور و سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: در این تفاهم‌نامه مقرر شد ۱۰ هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد در کشور احداث شود که سهم کهگیلویه و بویراحمد ۸۰۰ واحد است.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه وظیفه سپاه این است که در شرایط بحرانی با تمام امکانات در کنار مردم باشد، افزود: طرح محرومیت‌زدایی و احداث منازل مسکونی برای مددجویان نیازمند یکی از اقدامات ارزشمند سپاه است و این کار باید با نگاه مقدس و خیرخواهانه انجام گیرد.

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به‌سرعت بالا ،کیفیت و دقت جهت اتمام واحد‌ها تا پایان اسفندماه سال جاری تأکید کرد و گفت: این فرصت می‌تواند زمینه برای جذب بیشتر سال‌های آینده و کمک به افراد نیازمند دیگر باشد و ان‌شاءالله که بتوانیم کاری ارزشمند به ثمر برسانیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: